3941
Sök

Tatuering

Maizer
23 januari 2006
Trådstartare
Jag tänkte tatuera nån liten skitsak under stortån.Låter kanske fjantigt men tänkte bara att det skulle vara lite kul! big_smile Nöts det bort efter ett tag om man tatuerar där? Och finns det nån lag på att man måste vara 18? Hur detaljerade saker går det att göra på ett så litet utrymme som stortån? :p

36 Inlägg
23 januari 2006
kan ju inte vara så bekvämt eftersom du hela tiden använder tån.. typ

ja du måste vara 18 eller ha målsmans underskrift eller liknande.

hade aldrig velat tatuera mig under tån

du kan väl skriva F.U eller nåt under den, kaxigt! wink

kan täkna mig att de kommer svida om du springer barfota på brännande het asfalt.. eller nja kanske inte men kan ju inte vara skönt om du skulle bränna dig eller nåt, äh skitsamma vet inte hur tatueringar funkar

Maizer
23 januari 2006
Trådstartare
Hehe inte jag heller, jag kom på det ikväll och morsan och min flickvän tyckte också det var lite fränt så varför inte?big_smile Men jag vill att det ska nötas bort eftersom jag isåfall bara gör det som en kul grej.

657 Inlägg
23 januari 2006
Gör som polaren istället, han gjorde ett pentagram i armhålan, det var den värtsa smärta han vart med om sa han

boatlife.se - styrs av nordkoreansk politik

Maizer
23 januari 2006
Trådstartare
Mm jag tänkte faktiskt på det också smile Men finns det nån hemsida med tecknade bilder på bilar? Typ plojbilder? Där de ofta har ett jättestort däck bara och ett jättestort huvud som sticker upp ur rutan om ni fattar va jag menar för slags teckningar? smile

9 108 Inlägg
24 januari 2006
Nordberg: haha tror du det gör ont när väl tatueringen har läkt? Det är ju som vanlig hud!

En polare har tatuerat in "hi-hi" under stortån smile Tycker det är lite kul hehe.. F U skulle ju passa rätt bra!

Kör på du.. Hitta en tatuerare som vill tatuera en minderårig bara.. Räcker oftast inte med målsmans underskrift, fast är det bara en sån liten grej borde det gå bra tycker jag..

517 Inlägg
24 januari 2006
Min morbror tatuerade sig själv med en het synål och lite bläck när han var yngre, han har fortfarande kvar några prickar på armarna tongue

Detta är dock inget att rekomendera!

70 Inlägg
24 januari 2006
Har iförsig inte nå´n av mina tatueringar under stortån men jag kan inte tänka mig att det kommer försvinna... men det är väl inte hela världen om det sitter kvar kanske, inte så många som ser det ändå... tycker det verkar va en kul grej!!!

liten men tuff ;)

Såld på Italienare
579 Inlägg
24 januari 2006
Tror inte det försvinner eftersom det sitter i läderhuden. Det yttersta lagret hud blir ju bara tjockare och tjockare ju mer man använder foten eller?

Säljare
341 Inlägg
24 januari 2006
en tatuering slits inte bort.... den ligger ju en bit in i huden...

321 Inlägg
24 januari 2006
hehe, inga jävla "gnuggisar" vi talar om smile...klart att det siter kvar i huden, till å med en bit in smile... vore ju bortkastade pengar om det skulle försvinna med åren, fråga mej, har lagt ut typ 12k, så ja skulle bli besviken iaf smile....

Angånde om du hittar nån som gör det på personer under 18, visst finns dom, men hoppas du inte e så kräsen över resultatet sen, har sett en del skräckexempel, även om det bara är en kul liten grej smile

/ Ncs

Tough ain´t...ENOUGH!

style
24 januari 2006
Trådstartare
en tatuering under foten är ett ställe som gör ondare än andra ställen. Vissa ställen erbjuder t.o.m gratis att göra den ifall du inte "skriker" eller svimmar.
Om en månad blir min andra tatuering gjort. wohoo

Camaro The Legend Of Muscle Cars
148 Inlägg
24 januari 2006
hehe har tatuerat mig tvärs över hela ryggen men under tån :S nja fyfan skulle aldrig falla mig in kan tänka mig hur ont d skulle göra åh ja 18 år e d annas kan tatueraren få dryga böter.. e samma sak som sälja ut cigg åh sprit..

Driver
2 111 Inlägg
24 januari 2006
Ta med dig morsan dit så kan du ge dig fan på att en seriös tatuerare låter dig göra en sådan liten grej. Målsmans tillstånd framfört på ett seriöst sätt såsom att mor/far följer med ska räcka.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

137 Inlägg
24 januari 2006
Tatueringar under foten/handflatan NÖTS faktiskt bort med tiden, när jag var o tatuera mig var det en snubbe som skulle tatuera handflatan. Det var hans andra gång, det var en stor text och hela den hade försvunnit.
Nu skulle han i alla fall göra den djupare så då lär den i alla fall hålla längre, nu har jag hört detta från House of Pain och dem är jävligt kunniga vad jag vet. Tänkte själv tatuera mig på insidan av läppen som en kul grej, det försvinner också med tiden sägs det. smile

"Shackle-razzle-futzal-craz"

1 Inlägg
24 januari 2006
smile var ligger house of pain i hässleholm någonstans??

137 Inlägg
24 januari 2006
Th3_ki113r skrev:
smile var ligger house of pain i hässleholm någonstans??

Ja du, bra fråga! wink
Tror faktiskt den närmast Hässleholm ligger i Malmö. smile

"Shackle-razzle-futzal-craz"

719 Inlägg
25 januari 2006
House of Pain är en Tatuerings kedja och finns lite överallt bland annat i hässleholm. Har själv tatuerat mig hos dom i stockholm. Är välkända och är folk man kan lita på. Nåt som kan bli jobbit är läkningen när du kör under foten.

Sen finns det ju lag på att man inte får tatuera nedanför hanleder, halsen och uppåt och tror fötterna är med där oxå, men är inte säker.

Rekomenderar House Of Pain om du bor nära någon av deras studios.

live free, die young.

Maizer
25 januari 2006
Trådstartare
Scratch skrev:
House of Pain är en Tatuerings kedja och finns lite överallt bland annat i hässleholm. Har själv tatuerat mig hos dom i stockholm. Är välkända och är folk man kan lita på. Nåt som kan bli jobbit är läkningen när du kör under foten.

Sen finns det ju lag på att man inte får tatuera nedanför hanleder, halsen och uppåt och tror fötterna är med där oxå, men är inte säker.

Rekomenderar House Of Pain om du bor nära någon av deras studios.

Varför finns den lagen? :S

209 Inlägg
25 januari 2006
Nähärå, finns ingen sådan lag. Men däremot så kan vissa arbetsgivare vägra anställa dig ifall du har tatueringar som "syns", dvs på hals, ansikte, händer/fingrar osv.. Samma med extrema piercing-fantaster smile

Sök