Minns ja inte fel så kan man söka upp de.. Har precis skaffat hus å telefon å har för mig att jag läst att om man inte klarar spåra via nummerpresentation så finns de så man kan få spårat åt em för en viss kostnad.
Ursäkta OT, men det var några slynglar som ringde mig förr också, men pratade om att dom skulle komma upp till mig "här i norrland" och åka skoter, kasta lasso på renar och basta med mig. Jag pratade med dårfinkarna tills de inte orkade mer Så jävla ägda
Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!
ok om ni vet var man kan söka upp så tipsa gärna men avvaktar ett tag o ser om de slutar eller ej. Har vissa misstankar om vem de kan vara men säker är man aldrig
jo ja ska kolla upp de me min operatör imorgon o se va svaret blir. coolt att du snacka bort dem dock är problemet här att ingen säger något
Senast redigerat av fredde85 (22 juni 2008)
Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer
Tror som ovan att det måste ligga en polisutredning under.. Men det är väl inte så jäkla svårt..anmäl dom för trakasserier eller nåt.. Polisen kan ju sen kolla upp om det är samma nummer som ringt upprepade gånger te dig.. Borde dom kunna..men d kanske dom inte får.. Annars får du väl ringa te FRA
ok om ni vet var man kan söka upp så tipsa gärna men avvaktar ett tag o ser om de slutar eller ej. Har vissa misstankar om vem de kan vara men säker är man aldrig
jo ja ska kolla upp de me min operatör imorgon o se va svaret blir. coolt att du snacka bort dem dock är problemet här att ingen säger något
Ok, om de ringer igen och inte säger ett jota så se till att fisa i luren, eller nåt annat både omoget och oväntat som definitivt får förövar(na/en) att tappa fokus. Och hör du dem/den göra bort sig så säg att "GHAHA, sopa!" Sen slänger du på. Räkna med ett till samtal där vederbörande halvgråtande försvarar sig med att så är det inte alls det, och du är jättetaskig och gnäll bjäbb. Funkar det inte så kanske du hade en kul stund.
Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!
Tror som ovan att det måste ligga en polisutredning under.. Men det är väl inte så jäkla svårt..anmäl dom för trakasserier eller nåt.. Polisen kan ju sen kolla upp om det är samma nummer som ringt upprepade gånger te dig.. Borde dom kunna..men d kanske dom inte får.. Annars får du väl ringa te FRA
de är någon idiot som ringer till mig på privat nr o säger ingenting o har ring 7-8 gånger går de o spåra eller o kostar de pengar
Råkade ut för liknande, det ringde 2 gånger om dagen, liknande tider i 3-4 dagar från privat nr och ingen som var i andra änden.. Mysko, inget jag stör mig på precis men ändå.
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Det är garanterat telemarketing företag.. de har auto dial på sina grejer som ringer upp ett antal nummer samtidigt och den första som svara får samtalet,, de andra kan få tyst lur, men de brukar inte ha dolt nummer..
Det är garanterat telemarketing företag.. de har auto dial på sina grejer som ringer upp ett antal nummer samtidigt och den första som svara får samtalet,, de andra kan få tyst lur, men de brukar inte ha dolt nummer..
hos mig brukar isåfall en telefonsvarare gå in hos de som ringer upp och de säger att kommunikatörerna är tyvärr upptagna för tillfället dumt att ringa upp en i sådana fall.
Minns ja inte fel så kan man söka upp de.. Har precis skaffat hus å telefon å har för mig att jag läst att om man inte klarar spåra via nummerpresentation så finns de så man kan få spårat åt em för en viss kostnad.
Rätta mig om ja har fel
Detta va på Telia
Har jag med hört, tror det kostar 500:- eller så, det är iaf vad jag har hört men jag tyckr det låter jäääävligt dyrt
Rätta mig om ja har fel
Detta va på Telia
Har jag med hört, tror det kostar 500:- eller så, det är iaf vad jag har hört men jag tyckr det låter jäääävligt dyrt
500 för ett lyckat resultat, halva priset om du inte får något resultat. och de är billigt.