spåra privat nr

fredde85
22 juni 2008 · 1 798 Inlägg

de är någon idiot som ringer till mig på privat nr o säger ingenting o har ring 7-8 gånger
går de o spåra eller o kostar de pengar

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer
OverBoosted AUTOBAHNRASER
22 juni 2008 · 3 804 Inlägg

tror bara polisen kan göra det om du gör en anmälan men osäker.


Bmw osv..
lill3bror
22 juni 2008 · 1 397 Inlägg

fick så förut med.. fast dom ringde hem... tillslut tröttnade jag och svarade och lät telefonen ligga på tongue sen dess ringde dom itne mer..

Nissan Skyline R33 GTS-T "Version 5.0 - 536 whp" (1995)
dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
22 juni 2008 · 2 933 Inlägg

Minns ja inte fel så kan man söka upp de.. Har precis skaffat hus å telefon å har för mig att jag läst att om man inte klarar spåra via nummerpresentation så finns de så man kan få spårat åt em för en viss kostnad.

Rätta mig om ja har fel smile

Detta va på Telia

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 244 (1985)
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
fredde85
22 juni 2008 · 1 798 Inlägg

de jävliga är ju att de kan ju va myndighter eller något som ringer eller som faktiskt ringer
bara å hoppas de slutar och ringa

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer
Hmm.
22 juni 2008 ·

Kolla upp det med din operatör...

Gaslasse Indrivare/torped
22 juni 2008 · 149 Inlägg

Ursäkta OT, men det var några slynglar som ringde mig förr också, men pratade om att dom skulle komma upp till mig "här i norrland" och åka skoter, kasta lasso på renar och basta med mig. Jag pratade med dårfinkarna tills de inte orkade mer tongue Så jävla ägda big_smile

Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!
fredde85
22 juni 2008 · 1 798 Inlägg

ok om ni vet var man kan söka upp så tipsa gärna men avvaktar ett tag o ser om de slutar eller ej. Har vissa misstankar om vem de kan vara men säker är man aldrig

jo ja ska kolla upp de me min operatör imorgon o se va svaret blir. coolt att du snacka bort dem dock är problemet här att ingen säger något

Senast redigerat av fredde85 (22 juni 2008)

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer
Miklen
22 juni 2008 ·

Tror som ovan att det måste ligga en polisutredning under.. Men det är väl inte så jäkla svårt..anmäl dom för trakasserier eller nåt.. Polisen kan ju sen kolla upp om det är samma nummer som ringt upprepade gånger te dig.. Borde dom kunna..men d kanske dom inte får.. Annars får du väl ringa te FRA smile

Gaslasse Indrivare/torped
23 juni 2008 · 149 Inlägg

fredde85 skrev:
ok om ni vet var man kan söka upp så tipsa gärna men avvaktar ett tag o ser om de slutar eller ej. Har vissa misstankar om vem de kan vara men säker är man aldrig

jo ja ska kolla upp de me min operatör imorgon o se va svaret blir. coolt att du snacka bort dem dock är problemet här att ingen säger något

Ok, om de ringer igen och inte säger ett jota så se till att fisa i luren, eller nåt annat både omoget och oväntat som definitivt får förövar(na/en) att tappa fokus. Och hör du dem/den göra bort sig så säg att "GHAHA, sopa!" Sen slänger du på. Räkna med ett till samtal där vederbörande halvgråtande försvarar sig med att så är det inte alls det, och du är jättetaskig och gnäll bjäbb. Funkar det inte så kanske du hade en kul stund. tongue

Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!
Muttley
23 juni 2008 ·

Miklen skrev:
Tror som ovan att det måste ligga en polisutredning under.. Men det är väl inte så jäkla svårt..anmäl dom för trakasserier eller nåt.. Polisen kan ju sen kolla upp om det är samma nummer som ringt upprepade gånger te dig.. Borde dom kunna..men d kanske dom inte får.. Annars får du väl ringa te FRA smile

behövs inte en polisutredning för spårning.

MilleN
23 juni 2008 · 9 108 Inlägg

fredde85 skrev:
de är någon idiot som ringer till mig på privat nr o säger ingenting o har ring 7-8 gånger
går de o spåra eller o kostar de pengar

Råkade ut för liknande, det ringde 2 gånger om dagen, liknande tider i 3-4 dagar från privat nr och ingen som var i andra änden.. Mysko, inget jag stör mig på precis men ändå.

Sushikocken Sleeper
23 juni 2008 · 3 084 Inlägg

skaffa en sån mwahahaha!

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
gamlingen
23 juni 2008 · 5 198 Inlägg

Det är garanterat telemarketing företag.. de har auto dial på sina grejer som ringer upp ett antal nummer samtidigt och den första som svara får samtalet,, de andra kan få tyst lur, men de brukar inte ha dolt nummer..

Muttley
23 juni 2008 ·

gamlingen skrev:
Det är garanterat telemarketing företag.. de har auto dial på sina grejer som ringer upp ett antal nummer samtidigt och den första som svara får samtalet,, de andra kan få tyst lur, men de brukar inte ha dolt nummer..

hos mig brukar isåfall en telefonsvarare gå in hos de som ringer upp och de säger att kommunikatörerna är tyvärr upptagna för tillfället big_smile dumt att ringa upp en i sådana fall.

LazerHawke
23 juni 2008 · 1 268 Inlägg

Sushikocken skrev:

skaffa en sån mwahahaha!

skaffa en sån apparat eller en som säger motherfucker varannat ord? big_smile

P-G Säl-Tämjare...
23 juni 2008 · 1 024 Inlägg

dj_aggwa skrev:
Minns ja inte fel så kan man söka upp de.. Har precis skaffat hus å telefon å har för mig att jag läst att om man inte klarar spåra via nummerpresentation så finns de så man kan få spårat åt em för en viss kostnad.

Rätta mig om ja har fel smile

Detta va på Telia

Har jag med hört, tror det kostar 500:- eller så, det är iaf vad jag har hört men jag tyckr det låter jäääävligt dyrt

Vilket jävla drag :)
Muttley
23 juni 2008 ·

P-G skrev:

dj_aggwa skrev:
Minns ja inte fel så kan man söka upp de.. Har precis skaffat hus å telefon å har för mig att jag läst att om man inte klarar spåra via nummerpresentation så finns de så man kan få spårat åt em för en viss kostnad.

Rätta mig om ja har fel smile

Detta va på Telia

Har jag med hört, tror det kostar 500:- eller så, det är iaf vad jag har hört men jag tyckr det låter jäääävligt dyrt

500 för ett lyckat resultat, halva priset om du inte får något resultat.  och de är billigt.

naak2803
14 juli 2009 · 346 Inlägg

det finns en tjänst hos telia som du kan akrivera... då ser du alla som ringer med privatnr...
jag har det och det funkar hur bra som helst... smile

Fellow
14 juli 2009 · 1 581 Inlägg

Sushikocken skrev:

skaffa en sån mwahahaha!

SORRY OFFTOPIC men vad för film? big_smile

Senast redigerat av Fellow (14 juli 2009)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang