Tycker det är alltför många som verkar ta det för givet att en "paus" innebär att hon hittat en annan eller att hon är trött på killen i fråga.
Alla har sina egna anledningar, alla är inte likadana..
Det är alltför många tjejer som har problem med sig själva, mentalt, psykiskt osv osv.. det är bara så det är med vissa.
Många kan ha haft en grymt jobbig uppväxt och vill ta tag i lite saker innan hon kan ge allt i ett förhållande.
Dock så är det lite småskumt att hon säger "-i sommar vill jag vara ensam, sen kan vi ses"... och det håller nog dom flesta med om.
Ett uppehåll vet man inte på förhand hur länge det kommer pågå.. det kan ingen säga utan det visar sig.
Det kan ta en vecka, en månad.. t.om över ett år innan hon inser vad som är rätt, fel och hur hon mår inombords.
Men jag står fast vid det, älskar du henne verkligen, och det är ömsesidig och du verkligen VET att det är så, så ska du ge henne tid.
---
Sen så skulle jag vilja att trådskaparen skriver lite i denna tråd då det är rätt många som svarar på hans inlägg.
Hade varit intressant att se reaktionen på lite inlägg som är skrivna.
Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho