3256
Sök

Bilder: Min 740 16V Turbo

Gatebil Crew Sweden
125 Inlägg
25 juni 2008
Trådstartare
kommer lite nya bilder på min bil dom två första e tagna av en riktigt duktig kille
på hans bilder ser man hur min färg ser ut i solen

https://www1.garaget.org/gallery/archive/4450/382242_7p6kkv.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/4450/382246_ktvf93.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/4450/382255_4yzs1h.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/4450/382263_nl420k.jpg
Senast redigerat av Thias (25 juni 2008)

Miklen
25 juni 2008
Jasså ni har vågat ge er på grusplanen i högsbo industriområde där vid återvinningsstationen eller va d e smile

Dom 2 bilderna är väl kanske lite onödigt lika men smile Trevligt att se att du har lyckats rulla dit bilen.

smile

3 627 Inlägg
25 juni 2008
Losgard skrev:
Skitit ner dig?

Häng kallas det ...

Mkt snygg kärra.. skönt att den rullar nu va? Så den slipper va en trailerqueen smile

Å som Miklen säger.. de 2 första är onödigt lika varann tongue Är ju tagna med nån millisekunds mellanrum om det inte är samma bild till och med wink
Senast redigerat av ToXtreme (25 juni 2008)

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Gatebil Crew Sweden
125 Inlägg
25 juni 2008
Trådstartare
ToXtreme skrev:
Losgard skrev:
Skitit ner dig?

Häng kallas det ...

Mkt snygg kärra.. skönt att den rullar nu va? Så den slipper va en trailerqueen smile

Å som Miklen säger.. de 2 första är onödigt lika varann tongue Är ju tagna med nån millisekunds mellanrum om det inte är samma bild till och med wink

ja såg detta nu missa lite där men nu e den andra uppe haha

ja de e gött nu skall den få känna färg

3 650 Inlägg
25 juni 2008
riktigt fin kärra du har!

3 627 Inlägg
25 juni 2008
För att vara lite mer OT .. Losgard .. tvinga mig inte visa bilden på hur du har brallorna wink

Häng är fortfarande modernt.. de existerade inte på 90talet.. sry wink

Kul att den ska få bekänna färg smile För den låter så in i helvete gött må jag säga smile Älskar kulören också big_smile Även om jag gillade den gamla också smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Professional dreamer
398 Inlägg
25 juni 2008
Helt underbar färg!cool

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)

"Unloaded"
1 557 Inlägg
25 juni 2008
ToXtreme skrev:
För att vara lite mer OT .. Losgard .. tvinga mig inte visa bilden på hur du har brallorna wink

Kul att den ska få bekänna färg smile För den låter så in i helvete gött må jag säga smile Älskar kulören också big_smile Även om jag gillade den gamla också smile

Måste bara få fortsätta en liten bit in på OT här:
Nej, häng är inte modernt och har inte varit på mycket länge, att vissa klädstilar fortfarande kör med pösiga byxor eller baggy pants eller häng är en grej, men det är inte modernt, mode ska jag däremot inte yttra mig om för det vet jag inte något om.

Och jo, häng fanns väl rätt fruktansvärt tidigt på 90-talet? Är jag ensam om att ha hört talas om t.ex. "gangsta" rap? Glo på någon gammal NWA-video eller något så ska du få se på grejer ;P

Och on topic: Riktigt snygg 740, gillar fälgarna skarpt; ljust/vitt är alltid snyggt! smile

"When innovation meets passion!"

1 688 Inlägg
25 juni 2008
ToXtreme skrev:

Haha, va bilden så fin att du har den sparad i ditt arkiv ännu? big_smile
Men men, va ju ändå en plojj-bild mot dig. tongue

Angående häng så fanns det vist på 90talet, vaknade du år 2000 och missade hela 90talet? smile
Senast redigerat av Losgard (25 juni 2008)

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

Gatebil Crew Sweden
125 Inlägg
25 juni 2008
Trådstartare
hedeknasan skrev:
Helt underbar färg!cool

tackar

Professional dreamer
398 Inlägg
25 juni 2008
Visst fanns häng på 90talet!
Jag menar hallå! Ronny & Ragge gjorde ju modet!cool

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)

3 650 Inlägg
25 juni 2008
jag har alltid häng, kan ju inte gå omkring som en gubbe heller heh

Gatebil Crew Sweden
125 Inlägg
25 juni 2008
Trådstartare
OKej nu e de så här att mina byxor sitter där dom skall sen gick ja ner lite i vikt men tyvärr så hängde inte mina byxor med så ja får nog lämna tebax dom. SLUT

1 688 Inlägg
25 juni 2008
Thias skrev:
OKej nu e de så här att mina byxor sitter där dom skall sen gick ja ner lite i vikt men tyvärr så hängde inte mina byxor med så ja får nog lämna tebax dom. SLUT

Slut på natthumorn redan? Ja som precis började ha roligt, folk som inte viste att häng fanns på 90talet osv lollollol

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

"Unloaded"
1 557 Inlägg
25 juni 2008
Vi är trötta och vill sova, åka hem från jobbet och däcka i soffan. Det är kärlek det big_smile

"When innovation meets passion!"

Yellow bug!
1 640 Inlägg
25 juni 2008
Fräsch 740 big_smile

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Sök