min drar runt liter blandad körning !!! o tung höger fot
omöjligt
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
98 brukar ligga 30-40 öre dyrare än 95 och vpower ca 50 öre dyrare än 98 (ungefär)
Är det värt att köra vpower istället för 98?
Bilen fungerar utmärkt även på 95, styrsystemet känner själv av alla värden och justerar sig efter rådande förhållanden. min bil drog märkbart mindre på 98 mot 95, så pass att man tjänade in den extra kostnaden.
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Vi får anta att han inte vill elda hål i sina kolvar va?
98 brukar ligga 30-40 öre dyrare än 95 och vpower ca 50 öre dyrare än 98 (ungefär)
Är det värt att köra vpower istället för 98?
Bilen fungerar utmärkt även på 95, styrsystemet känner själv av alla värden och justerar sig efter rådande förhållanden. min bil drog märkbart mindre på 98 mot 95, så pass att man tjänade in den extra kostnaden.
Ja det verkar som att 98 drar rätt mycket mindre, har dock knappt kört på 95. Men är det nån större skillnad mellan 98 och vpower? som gör det värt 50öre extra per liter då