2632
Sök

SÅ RÄTT... haha rätt åt dom (skydd mot våldtäkt)

1 661 Inlägg
28 juni 2008
Skulle alla börja använda den där så skulle alla våldtäcksmän veta om det och slå kvinnorna tills de tar ut den, eller helt enkelt dra ut den med fingret eller vad som.
Men innan det går så långt så är det helt rätt att idioterna ska få ont.
Hade vart ännu bättre med nån liten stilett grej eller nåt så att de aldrig kan göra om att sen.
En annan lösning är att totalkastrera alla våldtäcksmän i alla länder. De ska fan inte ha ett könsorgan ens.

Avstängd
962 Inlägg
28 juni 2008
Zwudda skrev:
FireTraXX skrev:
Hur ska jag nu få ett ligg? sad

om du nu är väldtäcksman så hoppas jag att du inte får ett enda!! *argf*

Lär dig uppfatta simpel ironi snälla.

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
28 juni 2008
En annan variant är ju att gå till grunden av problemet... men det kommer väl en dag det med.
Detta kommer troligtvis innebära ett fruktansvärt hat från förövarna vilket tar sig i uttryck genom fysiskt våld - fler kvinnliga dödsoffer.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

gruvarbetare
152 Inlägg
28 juni 2008
just det såg en film som var så man fick ont i magen o tjejen fixade nått liknande då.
haha då fick de svinen iallafall..synd att måste till sådana grejor..
Senast redigerat av steffe67 (28 juni 2008)

4 299 Inlägg
28 juni 2008
Nu inser jag iaf lite va de e för värld man lever i. Sanslöst att de behövs sånna metoder.

Men hjälper de så e de ju bara o köra på, inget jag drabbas av ändå så wink

12 086 Inlägg
28 juni 2008
Nu finns det olika sätt o se på problemet, jag ser framför mig hur mkt högre våldet mot kvinnan ist skulle bli. Nån idiot våldtar en brud, får nån tortyrgrej på kuken, han kommer ju slå sönder jäntan ist.

Svårt läge men så tänker jag..

343 Inlägg
28 juni 2008
Aj som fan. :o

98 Inlägg
29 juni 2008
Och om dom börjar köra med dom där, så skulle nog alla våldtäcktsmän köra i anus istället? För vilken brud vill ha en sån i röven på krogen?

8 156 Inlägg
29 juni 2008
hedeknasan skrev:
Om man kollar på taggarna, hur stor blir skadan hos männen?
Sjukvård är ju inte det lättaste att få tag på där nere.
Varför orsaka mer lidande?
hmm

http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.1 … 786819.jpg

Denna metod fungerar säkert, men till vilket pris?
Sedan är väl de flesta kvinnor fortfarande könsstympade, hur ska de få hjälp
om alla förlitar sej på denna "magiska kondom"?

Det är i nordöstra delen av Afrika som den sedvänjan är som störst. Den finns knappt nere i Sydafrika.
I vilket fall så anser jag att männen som våldtar kvinnor (och oftast slipper undan straff) borde få skylla sig själva om dom får kuken uppsprättad. Det drabbar ju bara brottslingar.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
29 juni 2008
Kul om mannen har hiv och börjar blöda. Fast den där kanske bara fastnar på snoppen och följer med.
Tycker den är klockren dock. smile Hade varit coolt om den kunde ge elstötar också. big_smile

100 Inlägg
29 juni 2008
FireTraXX skrev:

Du får väll börja betala för dig istället....

AMG------> Andrasorteringens Motor Grejer

8 156 Inlägg
29 juni 2008
FL3JM skrev:
Kul om mannen har hiv och börjar blöda. Fast den där kanske bara fastnar på snoppen och följer med.
Tycker den är klockren dock. smile Hade varit coolt om den kunde ge elstötar också. big_smile

Antingen så fastnar den, eller så lär blodet stanna i tortyrkondomen. Efter den behandlingen så lär våldtäktsmannen inte kunna fortsätta i vilket fall.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

blacken
29 juni 2008
hedeknasan skrev:
Men jag tror att detta kommer leda till ett mer utvecklat våld emot kvinnorna istället hmm
Kalla mej negativ!

Det behöver det inte bli. man "spetsar" taggarna med ett potent och effektivt gift typ blåsyra, cyankalium eller dylikt..

100 Inlägg
29 juni 2008
Det enda jag inte fattar är hur dom ska få tjejerna att använda "kondomen".Där dom har detta problem är det otroligt mkt fattiga människor, vem fan kommer gå å köpa en sådan om man inte ens har råd med mat...dom borde fan delas ut gratis till alla tjejer/kvinnor. Helst i hela världen så att problemet med idioter som inte kan hålla kuken i styr kanske försvinner...

AMG------> Andrasorteringens Motor Grejer

bira bira bira,bärs bärs bärs!
313 Inlägg
29 juni 2008
Helrätt! hoppas att den kommer att användas...Tur att man inte vet av nån som gjort ett sånt dåd! sånna där kan man göra sej olycklig på...fy fan för våldtäksmän!!!!!!

///Widell

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
29 juni 2008
Ajsomsatan...! Snacka gäddsax!
Men det är rätt åt dom asen! Bara att hoppas dom blir så chockade att snorren blöder att tjejen hinner därifrån eller sparka till på "gäddan". wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Automationselektriker
213 Inlägg
29 juni 2008
Phaetoon skrev:
FL3JM skrev:

Antingen så fastnar den, eller så lär blodet stanna i tortyrkondomen. Efter den behandlingen så lär våldtäktsmannen inte kunna fortsätta i vilket fall.

sätt en mindre sprängladdning i den, å förstärk väggarna på den, då kan ja lova att. .
1. dom kommer aldrig våldta någon mera (för kuken kommer vara totalförstörd)
2. dom kommer inte kunna orsaka några somhäldst fysiska skador på kvinnan efter detonationen, för ja tror inte många skulle klara av det om dom just fått kuken söndersptängd, av olika anledningar. . .
3. ganska enkelt å känna igen om nån är en "f.d" . . . . . våldtagare? :S (grammatik var aldrig min starka sida)

show no mercy!
Senast redigerat av CIA_SWE (29 juni 2008)

()()
(°°)
(oo)
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination, and come join the dark side. (We have cookies.)

FreddeK
29 juni 2008
tror bara det där medför ännu mer problem som tex mer våldtäktsmord osv..

Förjävligt att det ens ska behövas. sjukt samhälle!

DFFL
9 020 Inlägg
29 juni 2008
Zwudda skrev:
FireTraXX skrev:

om du nu är väldtäcksman så hoppas jag att du inte får ett enda!! *argf*

Ge mig ett I
Ge mig ett R
Ge mig ett O
Ge mig ett N
Ge mig ett I

VAD BLIR DET?
Fast det verkar du inte veta.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Avstängd
61 Inlägg
29 juni 2008
tänk om hon blir sugen och glömmer ta bort den ???

Sök