Tjabba!
Jag tänkte mest kolla om det finns intresse för en
" VSCM Grand Finale" i augusti/september!?
Tanken är då att det ska vara den största VSCM denna sommaren, jag kommer att ha prisutdelning med pokaler, avspärrningar, funktionärer mm.... kanske även DB mätningar o lite andra sammarbeten med styling o billjud firmor.
Vad säger ni om detta? Skulle det vara kul? Är det något jag ska jobba på?
Såklart är inte detta gratis för min del! Tanken är att de kronorna jag tjänar på dekalerna som ni så flitigt köper ska användas till pokaler och annat material som kommer behövas, och räcker inte pengarna till så får jag fixa det på annat sätt. Men det ska nog lösa sig!
Som sagt, vad tycker ni om detta?
Kom gärna med ideer, förslag mm....
/ RichiB VSCM
SENASTE NYTT!!!!!Såja... då har man varit på möte hos Micro idag o pratat ang. VSCM Grand Finale!
De var jätte positiva till idèn och ville gärna samarbeta. Dock ej på de tider som jag tänkt mig från början (18-22) utan det blir i så fall på dagtid kanske 12-16.
Anledningen till detta är att det får absolut inte förekomma någon burning eller drifting på Micro/Väla, detta är absolut förbjudet och skulle det ske så är det 100% säkert sista träffen vi har där plus att Micro får betala sanneringskostnader för att få bort allt gummi!
Än så länge så vet jag följande:
Ganska säkert datum är 6e september.
Stylingfirman STYLIT kommer med stor sannolikhet att komma med sin MDS buss och och tält, de kommer även att hålla i DB tävlingen.
Jag har även preliminärt bokat in en bekant som ska vara DJ o hålla stämningen uppe med musik.
Pokaler kommer att delas ut till Peoples Choice, 3 pokaler till DB-tävlingen, även pokaler till Best Styling Car 1-5.
Hoppas detta låter bra!
Glöm nu inte att sprida ut detta ordentligt. Vi vill ju att det ska komma massa fina bilar! :-)
/ RichiB ( VSCM )