3269
Sök

Angående: NY INFO! "Grand Finale" Väla StreetCarsMeet! NY INFO!

Saab Viggen MC Yellow
329 Inlägg
6 juli 2008
SOLFILM skrev:
En tanke som slog mig!
Ni borde kanske få tillstånd att få stå där och arrangera detta av butikerna runt om på denna parkering?

mvh
Jörgen

mmm  Just vad jag tänkte då jag läst lite i tråden!

Annars ett bra initiativ!!   

/Stefan
Senast redigerat av Stefan Elg (6 juli 2008)

1 866 Inlägg
6 juli 2008
Trådstartare
det var faktiskt min tanke från början att fråga elgiganten om tillstånd men nu lutar det mer åt Micro på andra sidan gatan :-) får mer exakt info om det nu denna veckan som kommer!

Neerd
1 596 Inlägg
7 juli 2008
RichiB skrev:
det var faktiskt min tanke från början att fråga elgiganten om tillstånd men nu lutar det mer åt Micro på andra sidan gatan :-) får mer exakt info om det nu denna veckan som kommer!

tror ju inte micro tackar nej iaf=D är ju bra för dem att det kommer lite folk dit... de skulle bara kört lite bättre priser..fy fan vad vissa saker kostar roll

back to topic..finns det ngt jag kan hjälpa till med så bara säg till!

Länge leve vscm!!

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

1 866 Inlägg
7 juli 2008
Trådstartare
alex_side skrev:
RichiB skrev:

tror ju inte micro tackar nej iaf=D är ju bra för dem att det kommer lite folk dit... de skulle bara kört lite bättre priser..fy fan vad vissa saker kostar roll

back to topic..finns det ngt jag kan hjälpa till med så bara säg till!

Länge leve vscm!!

Tack ska du ha! jag hojtar till om jag behöver hjälp med något :-)

1 866 Inlägg
8 juli 2008
Trådstartare
Såja... då har man varit på möte hos Micro idag o pratat ang. VSCM Grand Finale!
De var jätte positiva till idèn och ville gärna samarbeta. Dock ej på de tider som jag tänkt mig från början (18-22) utan det blir i så fall på dagtid kanske 12-16.
Anledningen till detta är att det får absolut inte förekomma någon burning eller drifting på Micro/Väla, detta är absolut förbjudet och skulle det ske så är det 100% säkert sista träffen vi har där plus att Micro får betala sanneringskostnader för att få bort allt gummi!

Än så länge så vet jag följande:
Ganska säkert datum är 6e september.
Stylingfirman STYLIT kommer med stor sannolikhet att komma med sin MDS buss och och tält, de kommer även att hålla i DB tävlingen.
Jag har även preliminärt bokat in en bekant som ska vara DJ o hålla stämningen uppe med musik.
Pokaler kommer att delas ut till Peoples Choice, 3 pokaler till DB-tävlingen, även pokaler till  Best Styling Car 1-5.

Hoppas detta låter bra!
Glöm nu inte att sprida ut detta ordentligt. Vi vill ju att det ska komma massa fina bilar! :-)

/ RichiB ( VSCM )
Senast redigerat av RichiB (8 juli 2008)

Neerd
1 596 Inlägg
8 juli 2008
jag komme iaf=D faaaan vad gött=D ni som ska bränna gummi kan väll spara det till kvällen o lägga en fin rökare då;) haha

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
8 juli 2008
Låter ju som om detta komr bli kanonskoj! Hoppas vädret är på vår sida med bara.....

Elektriker
1 138 Inlägg
8 juli 2008
supernice jobbat RichiB!!

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

3 722 Inlägg
8 juli 2008
gött!!

293 Inlägg
9 juli 2008
super smile låter som en bra planering där smile.. längtar redan

1 866 Inlägg
9 juli 2008
Trådstartare
Kan ju också vara värt att nämna att alla är så klart välkommna på VSCM Grand Finale men ni som ska ställa ut kommer få fylla i ett formulär på vscm hemsidan där ni berättar lite om er bil. Efter hand som jag får in anmälningarna så går jag igenom dem. Och de som jag tycker kvalificerar sig för utställning skickar jag ett bekräftelse mail till, där det står att de är välkommna att ställa ut! DVS ett svar på formuläret = att du fått en plats. Inget svar = ingen plats!
Tyvärr måste jag vara så hård eftersom vi endast har X antal platser!
Tror det handlar om ca 30 platser. ska dock försöka snacka till mig 10-20 platser till. Ni som har hög markfrigång kanske skulle kunna stå på gräset. Men vi får se! Hur som helst kommer anmälningarna ske som jag skrev ovan.
Ni som bara vill DB tävla kan vara lugna! Ni behöver inte ställa ut för att kunna DB tävla. Det är bara att ställa sig i kön till DB tältet hehe!

1 866 Inlägg
11 juli 2008
Trådstartare
Har nu även pratat med Väla Centrum chefen!
Han är också positiv till det hela men det får som sagt absolut inte förekomma nogon form av burning eller drifting.  Han kan till och med tänka sig att hjälpa till med reklam i Väla bladet om det sköts på rätt sätt! :-)
Så det hela ser mycket ljust ut nu! nu har vi både micro o väla på vår sida om vi sköter oss! :-)
Nu återstår bara lite pengar... Så jag hoppas ni beställer lite banners och köper massor med dekaler :-)

2 079 Inlägg
11 juli 2008
RichiB skrev:
Han är också positiv till det hela men det får som sagt absolut inte förekomma nogon form av burning eller drifting.  Han kan till och med tänka sig att hjälpa till med reklam i Väla bladet om det sköts på rätt sätt! :-)
Så det hela ser mycket ljust ut nu! nu har vi både micro o väla på vår sida om vi sköter oss! :-)
Nu återstår bara lite pengar... Så jag hoppas ni beställer lite banners och köper massor med dekaler :-)

det låter ju skitbra!, kommer ner imorn å slänger ett par kronor på dig, å samtidigt kan jag ju ta min banner wink kanske köpa några småmärken med, vem vet big_smile

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

1 866 Inlägg
11 juli 2008
Trådstartare
Mackanol skrev:
RichiB skrev:

det låter ju skitbra!, kommer ner imorn å slänger ett par kronor på dig, å samtidigt kan jag ju ta min banner wink kanske köpa några småmärken med, vem vet big_smile

låter fin fint hehe!!!
:-)

trucken
563 Inlägg
11 juli 2008
fan vad gött att de är positiva! trodde jag aldrig!har fått kjolarna i dag och 'venlämnat bilen, så jag kan också ställa upp=)

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)

1 866 Inlägg
11 juli 2008
Trådstartare
apoteket00 skrev:
fan vad gött att de är positiva! trodde jag aldrig!har fått kjolarna i dag och 'venlämnat bilen, så jag kan också ställa upp=)

Härligt o höra :-)
Ser fram emot det :-)

77 Inlägg
13 juli 2008
hoppla hoppla hej, dett alåter ju redigt kul big_smile Jag kommer garanterat att titta in om de nu inte krockar med några andra bil-ljuds event men de ser inte så ut så långt fram...

1 866 Inlägg
14 juli 2008
Trådstartare
Tunnan81 skrev:
hoppla hoppla hej, dett alåter ju redigt kul big_smile Jag kommer garanterat att titta in om de nu inte krockar med några andra bil-ljuds event men de ser inte så ut så långt fram...

Härligt o höra :-)

1 866 Inlägg
20 juli 2008
Trådstartare
LITE NY INFO OM GRAND FINALE och VSCM!

Har nu fått ännu ett klartecken från Micro så att så fort jag får in lite pengar för dekaler o banners så beställer jag hem alla pokaler. Har även värvat 3st CREW och en amatör DJ.

Jag har även lyckats få ihop 3st sponsorer till VSCM. (än så länge)
Mer info om detta när hemsidan kommer upp :-) antagligen i vecka 30.
Detta kommer bland annat till 99% resultera i att alla som blir medlemar på VSCM hemsidan får ca 10% rabbat hos ett stylingföretag.
Hoppas ni gillar detta hehe! ;-)
Anledningen till att det tar en sådan jäkla tid med hemsidan är att one.com som har servern strular hela tiden! Men förhoppningsvis är sidan snart uppe!
Senast redigerat av RichiB (20 juli 2008)

3 722 Inlägg
20 juli 2008
låter toppen!

Sök