Hej jag har ett problem med min bmw 520 -89 problemet är det att bilen börjar skaka i framvagnen när jag kommer upp i ca 90 kmh.. Är det någon som varit med om detta problem ? OBS det är ej balanseringen på däcken..
Jodå, det kan både vara skivor, nån balansvikt som har lossnat, men beskriv hur det skakar, är det i ratten eller skakar hela bilen.
Det är hela bilen som skakar.. men enligt mig så känns det som att det kommer från den främre delen.. De känns nästan som jag kör i 400 med en bubbla.. Det är förjävligt
Vart finns det att köpa ? Kan du länka någon adress om du har tid ?
i stor sett alla däckfirmor har det
Vet du någon som råkat ut för samma sak som blivit av med det efter köpt det ?
när ja satte på mina fälgar så hade inte mina ringar kommit så jag körde utan i 2 dar, det vibrera som fan, försvan omedelbart när jag fick mina ringar
när ja satte på mina fälgar så hade inte mina ringar kommit så jag körde utan i 2 dar, det vibrera som fan, försvan omedelbart när jag fick mina ringar
Ok, men börja det skaka runt 80 - 90 kmh eller skaka det direkt för dig ?
Ok, men börja det skaka runt 80 - 90 kmh eller skaka det direkt för dig ?
jo men det va vid ca 90. men gör du en hjulbalansering när du ändå e på däckverkstan