3599
Sök

Helt okey Volvo! vad tycker Ni?

(none)
1 725 Inlägg
30 juni 2008
Trådstartare
http://www.aftonbladet.se/bil/article2565132.ab

Väntar då den kommer till jobbet smile
Senast redigerat av Braather (1 juli 2008)

--Lev i går som det vore i morgon--

508 Inlägg
30 juni 2008
det är ju tur att den inte är till salu.---

Sleeper
3 084 Inlägg
30 juni 2008
Rätt så gammal artikel har vart uppe förr, och man får bra mycket finare bil för 2 mille.
Senast redigerat av Sushikocken (30 juni 2008)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

NeonX
30 juni 2008
Härre gud, hur kan du ens länka till nått miffo-robban skrivigt på den sidan, gubben e sämst!

"Jag startar motorn och lyssnar på avgasljudet. Det låter inte som någon annan Volvo. Det låter bra!"....hmm....rätta mig om jag har fel men volvos 5or är väll ganska kända för att...hmm.....låta förjävla gött???

Blir så trött på den gubben och hans sätt att skriva på. Palla....

maskinförare
125 Inlägg
30 juni 2008
hade inte varit helt fel smile

vart jag mig i världen vänder ska jag rita streck i alla länder :-)

FreddeK
30 juni 2008
65 hk för 2miljoner verkar dyrt....

Avstängd
962 Inlägg
30 juni 2008
Ja det är en riktig värsting, 0-100 på 5,8sek och 350hk lixom ojojoj!!!...

Os Difuntos
1 822 Inlägg
30 juni 2008
NeonX skrev:
Härre gud, hur kan du ens länka till nått miffo-robban skrivigt på den sidan, gubben e sämst!

"Jag startar motorn och lyssnar på avgasljudet. Det låter inte som någon annan Volvo. Det låter bra!"....hmm....rätta mig om jag har fel men volvos 5or är väll ganska kända för att...hmm.....låta förjävla gött???

Du e inte ensam att hata Robban, fy fan vilken oseriös bil-journalist, allt som han inte gillar eller tycker är bra river han av direkt och skall han påpeka att bla bla bla volvo gjorde detta mkt bättre bla bla bla. Fan killen måste ju vara mutat av volvo.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Sleeper
3 084 Inlägg
30 juni 2008
jag mena en vanlig jävla S80 V8 har ju 315hk orginal och kostar 550000 så det är ju bara 35 hk man får å lite styling för 1,5 miljoner till... Det låter som ett hejdundrades kap tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

NeonX
30 juni 2008
Jag tycker det värsta är att han har bara en ide om hur en bil skall vara, det skall vara en volvo v70, som inte dricker nånting alls, inte kostar nånting alls, som alla svenssons ( som är de enda som köper tidningen och de enda läsare som tyvärr tror att stackars Robban vet nått om nått. ) älskar.

Killen är så trångsynt att om han provkör en 911 skulle han klaga på benutrymmet bak och bränsleförbrukningen. Flexibilitet är inget han vet nått om, att se saker från olika håll, eller förstå att olika bilar görs för olika personer, och att man bör bedöma en bil efter användningsområdet. roll inte hurvida Peter 45 med familj, som klagar på bensinpriset, som inte vet hur man byter en glödlampa och tvättar bilen på Preem tycker att de skulle vara att ha en Porsche cayman att göra sina dagliga sysslor i.

Gaaahh....nämnde jag att jag blir pladdrig av ilska bara jag tänker på att den fule fan har ett jobb jag gärna skulle haft och gjort 1000gånger bättre?! Trots de faktum att det är under aftonbladets flagg ( vilka jag också hatar ... ) lol

8 156 Inlägg
1 juli 2008
Den ser ut som en vanlig Volvo med lite Audi-detaljer. Inte värt att betala så mycket för.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

(none)
1 725 Inlägg
1 juli 2008
Trådstartare
Tanken var bara att jag ville lägga upp en länk som jag inte trodde så många hade sett. Jag lägger inte ut 200 000 för en volvo ens. Men tycker att det är kul att se en sådan kärra. Sen att det skrivs om att den inte ska vara lik grannens bil är väl att ta i. Absolut ingen WOW känsla så sätt.

--Lev i går som det vore i morgon--

1 754 Inlägg
1 juli 2008
1: 1 ex
2: Man kan bygga en S80 med mer än 350...

Alltså: Inte så extremt cool hmm
Senast redigerat av Holiace (1 juli 2008)

Jag kan inget om allt.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
1 juli 2008
2 miljoner för en Volvo som inte ens ser sportig ut? Nä fy fan.
Har sett denna förut nånstans. Då skulle jag hellre lägga på nån miljon och få en McLaren SLR. wink
Går NÅGOT bättre och ser fan så mycket bättre ut.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

1 754 Inlägg
1 juli 2008
Priset är löjligt.

Jag lovar att man kan bygga en snabbare Volvo för mindre pengar!

Jag kan inget om allt.

Yellow bug!
1 640 Inlägg
1 juli 2008
Finns anledningar till att man aldrig lägger ner pengar på Aftonbladet, och det här är en av dom..

Men ontopic:

Den är SNYGG och går bra. Men inte värd pengarna tongue
Senast redigerat av Edil_ (1 juli 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

104 Inlägg
1 juli 2008
NeonX skrev:

"Motor: 6-cyl turbo, 350 hk vid 5 500 varv/minut. Vridmoment 520 Nm mellan 1 500 och 4 000 varv/minut. "

vart får du in volvo 5:an i sammanhanget? wink

fin bil ja, men inte fan lägger man ut 2 mille på en bil med 350hk? finns ju billigare original bilar med mer häst hmm
Senast redigerat av feffe85 (1 juli 2008)

OEM <3
6 957 Inlägg
1 juli 2008
feffe85 skrev:
NeonX skrev:

"Motor: 6-cyl turbo, 350 hk vid 5 500 varv/minut. Vridmoment 520 Nm mellan 1 500 och 4 000 varv/minut. "

vart får du in volvo 5:an i sammanhanget? wink

fin bil ja, men inte fan lägger man ut 2 mille på en bil med 350hk? finns ju billigare original bilar med mer häst hmm

Tror han mena att miffo-robban skrev så..
Kan man inte starta en lista å avsätta honom? tongue

Heico gör snygg styling till Volvos, en aning dyrt bara..hörde talas om att bara lacken hade kostat
100-tusentals kronor för att dom ville ha en alu-look lol tss..
Senast redigerat av Bjork (1 juli 2008)

OEM <3

Avstängd
174 Inlägg
1 juli 2008
NeonX skrev:
Jag tycker det värsta är att han har bara en ide om hur en bil skall vara, det skall vara en volvo v70, som inte dricker nånting alls, inte kostar nånting alls, som alla svenssons ( som är de enda som köper tidningen och de enda läsare som tyvärr tror att stackars Robban vet nått om nått. ) älskar.

Killen är så trångsynt att om han provkör en 911 skulle han klaga på benutrymmet bak och bränsleförbrukningen. Flexibilitet är inget han vet nått om, att se saker från olika håll, eller förstå att olika bilar görs för olika personer, och att man bör bedöma en bil efter användningsområdet. roll inte hurvida Peter 45 med familj, som klagar på bensinpriset, som inte vet hur man byter en glödlampa och tvättar bilen på Preem tycker att de skulle vara att ha en Porsche cayman att göra sina dagliga sysslor i.

Gaaahh....nämnde jag att jag blir pladdrig av ilska bara jag tänker på att den fule fan har ett jobb jag gärna skulle haft och gjort 1000gånger bättre?! Trots de faktum att det är under aftonbladets flagg ( vilka jag också hatar ... ) lol

Min pappa heter Peter och 45! haha big_smile

Sök