Vaknade dagen efter och möttes av att mitt hus var extremt stökigt samt att trappan som leder ner i källaren var full med vatten - och då hade jag inte haft en fest hemma.
Så jag har inte en blekaste aning om vad jag gjort när jag kom hem efter den kvällen men det var säkert roligt
Vaknade dagen efter och möttes av att mitt hus var extremt stökigt samt att trappan som leder ner i källaren var full med vatten - och då hade jag inte haft en fest hemma.
Så jag har inte en blekaste aning om vad jag gjort när jag kom hem efter den kvällen men det var säkert roligt
Ptja.. låg en möbeltass I en spya hos dagen efter hos en polare en gång i början av 2000-talet. Utredning pågår fortfarande. (har nån käkat en möbeltass? osv)
HAHAHAHA!!! Kanske var allt som var kvar av möbeln personen åt upp?
Jag vaknade lite halvdragen dan efter att tjejen som skulle sova på min soffa låg tätt intill mig helt naken och likaså jag. Undrar vad hon hade gjort... Hon hade ett skönt ansiktsuttryck när hon vaknade iaf.
Senast redigerat av Irmscher Vectra (5 juli 2008)
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
nakna amerikanskor.. någon norska och självklart svenskor.. annars så har jag en "lost and found" låda, kan starkt rekommenderas grymt kul att gå igenom den ibland på förfesterna och försöka klura ut vem grejerna tillhör.