Okej om man ska gnälla på nåt så e de verkligen att all skatt man lägger på sitt bilägande används till annat än vägar.
Jag tycker det är helt sjukt att vi snackar om att införa vägavgifter i Göteborg nu också för att det är mycket trafik, för att finansiera nya älvförbindelser. De motorvägar vi har nu då, är de bara givna från åvan? De har ju finansierats med skattepengar, och inga nya vägar byggs ju i gbg i princip, så vart tar pengarna vägen?
Dessutom tycker jag att det bör spara en del liv i trafiken om de orkade bry sig at tlägga ner pengar på att hålla vägarna hela. Ett par gropar kan göra att de går riktigt åt helvete eller om de regnar o vägbanorna är så jävla nerkörda så man får vattenplaning om man håller sig i sin fil...
Körkortet tyckte jag inte var så dyrt, men dagens kids e ju vana vid att få allt serverat på silverfat så lite arbete är ju skitheavy då
Däremot var det ju rätt långa väntetider på uppkörning jämfört med teoriprov.
Kort o gott, ta hand om oss bilister lite och strafa oss inte hela tiden, överväg också att ge de som vill rejsa lite möjligheter till de. Ett nürburgring i Swe hade vart nåt, men självklart ska inte VV stå för kalaset, dock kanske godkänna de.
Sen lite tydligare regler för etanolkonvertering, för jag läste att företagen som gör de inte har koll själva hur reglerna ser ut..