3325
Sök

Seriösa företag inom chiptrim?

Solfilmsmontör
68 Inlägg
2 juli 2008
Trådstartare
Hej!

Är ett företag i HBG som söker efter ett fler tjänster så som chip trimning.
Vi har varigt kontakt med några men jag vill ha lite info från kunder som har chippas sina bilar hos olika företag.

Var har du/ni chippat om er bil?
Hur känns resultatet?
Bra bemötande?
Känns dom seriösa?
Vet dom vad dom pratar om?
Lämnar någon form av garanti?

Helt enkelt lite info om dom olika leverantörerna.

Vi vill inte ansluta oss till någon som inte uppfyller vad dom utlovar eller att dom går i graven efter 2 månader eller något.

Några jag har hört talas om men som jag inte vet mycket om:

Racimax
TM Chiptuning
ChipCenter
TuningChip
ItsFun
PowerChip
m.m.

Hoppas på lite hjälp från er.

Montering av solfilm, säkerhetsfilm, fönsterdekor, skylt & bildekor. www.solskyddscenter.com

Forummoderator
10 576 Inlägg
2 juli 2008
gör en sökning på respektive namn så får du en uppfattning om hur de fungerar...

generellt följer kvaliteten med priset ganska väl i detta fallet

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

279 Inlägg
2 juli 2008
man får vad man betalar för oftast som den innan skrev, jag har haft två olika trim chip i min bil och det var som natt och dag de ena var billigt och det andra betalde jag mer för och blev nöjd med. då iaf nu vill man ju ha mer. det första chipet jag hade var från it´s fun, och det jag har nu är trån tm-racing. och tycker det funkar riktigt bra. får ju ut 285hk ur en 940 med enbart 19t turbo, chip och kam, sen alu ic, tre tum och öppet filter, som är väldigt bra.

bränt gummi luktar kärlek

Sök