3233
Sök

Avundsjuka ??

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
28 januari 2006
4G63GalantGTI_R skrev:
om bilen är tex.en vectra som e ful så ger ja den en en klar etta... här röstar man som man själv tycker och inte som;

-lägg ihop ett medel värde på alla andras röster och ta det... NOT

Nej e de en slut rishög så e den...kvittar hur många ""sport"" dekaler den har...e de en skitbil så e de..

e de en sportbil me potential i som e snygg så får den en femma.... o vem ska bestämma de??? ...jo jag som röstar vad ja själv tycker...inte som alla andra skulle ha gjort o satt en 3 på alla bilar...

Karaktär....?

oj om man inte vågar ge sin riktiga åsikt så behöver man inte rösta alls.... har en bil 1111111111OR så byt bil då.....eller skit i vad alla andra tycker o gör som du själv vill...

tror alla de ska vinna eller.... stor chans at alla gör de.....

eller en galant som aldrig fått ett enda bra gensvar fårn konsumenter...  ?

Varför har inte du någon bil upplagd...? rädd för ettor?

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

Avstängd
138 Inlägg
28 januari 2006
ne vectra e ju världens roligaste bil å köra sen rostar de ju inte upp heller o sen e de för coola snubbar som e snäppet över oss dödliga...

e ett jädra klipp i 1600 an me va? driftsäker o så... ska ja scanna en beg guide me eller...

skulle jag kasta mina kort i en sandlåda som alla andra?? ne ja skulle lägga upp den på zatzy ist kanske hmmm....

raggare....

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
28 januari 2006
4G63GalantGTI_R skrev:
ne vectra e ju världens roligaste bil å köra sen rostar de ju inte upp heller o sen e de för coola snubbar som e snäppet över oss dödliga...

e ett jädra klipp i 1600 an me va? driftsäker o så... ska ja scanna en beg guide me eller...

skulle jag kasta mina kort i en sandlåda som alla andra?? ne ja skulle lägga upp den på zatzy ist kanske hmmm....

raggare....

hmm  raggare....

vad fan gör du här då? ska du lägga upp din bil på zatzy så gör de men håll dig där då om du ändå bara ska tracka ner på alla andras bilar när du inte har något själv å komma med.

kan du deffinera raggare?

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

183 Inlägg
28 januari 2006
Ja.. dessa ettor, varför ska just dom förknippas med avundsjuka för?
Tycker jag att en bil är ful eller om den inte alls faller mej i smaken så är det ju klart att den får lägre betyg, inte för att jag är avis.
Jag är snarare avis på dom bilar dom jag rösta högt på.. dvs. för att jag anser dennes bil vara snygg, vacker, byggd på ett visst sätt som aldrig jag skulle få till.
Varför inte slopa röstsystemet om det väcker sånt agg mot andra?

Visst såga mej om ni vill.. men detta är min syn på saken..

Hej svejs.

Avstängd
138 Inlägg
28 januari 2006
Helt Rätt!!! Klockrent!!!!

Äntligen Flera Som Fattar.....

Det E Poäng På Den!!!

9 108 Inlägg
28 januari 2006
4G63GalantGTI_R skrev:
om bilen är tex.en vectra som e ful så ger ja den en en klar etta... här röstar man som man själv tycker och inte som;

Nej e de en slut rishög så e den...kvittar hur många ""sport"" dekaler den har...e de en skitbil så e de..

e de en sportbil me potential i som e snygg så får den en femma.... o vem ska bestämma de??? ...jo jag som röstar vad ja själv tycker...inte som alla andra skulle ha gjort o satt en 3 på alla bilar...

Karaktär....?

oj om man inte vågar ge sin riktiga åsikt så behöver man inte rösta alls.... har en bil 1111111111OR så byt bil då.....eller skit i vad alla andra tycker o gör som du själv vill...

så du går in och lägger ettor på varenda opel vectra du ser bara för att du inte gillar modellen? Om det är en helt original rostig vectra förstår jag om du ger den en etta, men när du klickar på nästa bil och det är en finfin vectra med 18" fälgar, ny lack, fräscht kjolpaket och grymt ljudbygge, är den verkligen värd lika dåligt betyg som den som är original bara för att det är "fel modell" enligt ditt tycke? Rösta då hellre inte alls tycker jag!!!

Får jag av ren nyfikenhet fråga hur gammal du är egentligen?

71 Inlägg
28 januari 2006
deamon skrev:
kollade in rösterna på min bil och blev förvånad när jag såg att jag hade 65röster ,som hade röstad 1a ????
Varför e folk så avundsjuka?? vad e det för fel??? kan man inte unna nån nåt gott???
jag skulle alldrig trycka ner en annan persons bil?? även om bilen inte skulle vara i min smak så vet jag att den e viktig för en annan person och då skulle jag inte rösta en 1a

Vad tycker ni? har jag fel?

Jag skulle ge din bil en 3a på topp.

Tycker hela bilen är för mycket.

Och nej, ingen avensjuka inblandad, Tycker helt enkelt inte om när det blir för mycket. Men en 1a skulle jag nog inte satt pga allt jobb osv med bilen. Det är ju ett unikt jobb.

Kanske en 2a elr en 3a sitter på sin plats.

//Wejn

Driver
2 111 Inlägg
28 januari 2006
MilleN skrev:
4G63GalantGTI_R skrev:

Karaktär....?

så du går in och lägger ettor på varenda opel vectra du ser bara för att du inte gillar modellen? Om det är en helt original rostig vectra förstår jag om du ger den en etta, men när du klickar på nästa bil och det är en finfin vectra med 18" fälgar, ny lack, fräscht kjolpaket och grymt ljudbygge, är den verkligen värd lika dåligt betyg som den som är original bara för att det är "fel modell" enligt ditt tycke? Rösta då hellre inte alls tycker jag!!!

Får jag av ren nyfikenhet fråga hur gammal du är egentligen?

Är också nyfiken på åldern...so tell us smile

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Just another freak in the freak kingdom
378 Inlägg
28 januari 2006
4G63GalantGTI_R skrev:

Karaktär....?

Antagligen så anser du inte att det finns många fina bilar på garaget.. Med tanke på hur du har fördelat dina röster.

5p: 7st röster = 35%
4p: 1st röst =5%
3p: 0 röster
2p: 0 röster
1p: 12 st röster = 60%

Själv så har jag fördelat mina röster så här.

5p: 49st röster = 56%
4p: 27st röster = 31%
3p: 3st röster = 3%
2p: 2st röster = 2%
1p: 6st röster = 7%

Visserligen så har jag röstat på många fler bilar. Men om man inte gillar en bilmodell varför ens gå in på den och kolla?

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.

42 Inlägg
28 januari 2006
Tycker att man ska bara vara berättigad att rösta om man har lagt upp en bil själv!

jag tycker kanske att den e "för mycket" som en del skriver men helt klart en cool bil jag inte skulle banga för så jag ger den en 5a. att den är byggd på ett koncept Deamon ville ha och tyckte var snyggt, om han har öppnat plånboken mycket eller lite är eller lämnar bort jobben är hans bekymmer ingen annans han har iaf lagt ner pengar, tid, och själ i arbetet och det ska han cred för!!

jag lägger själv pengar på min;) skulle vilja se hur den bil ser ut som inte läggs en krona på? och jag lämnar bort jobb om jag vet att jag inte själv kan lösa det så det så!!

Inga dråpliga kommentarer förtjänar nån som har en snygg bil dvs inte en rosthög med halvdassig lack och fet jättestor vinge eller kjolpaket som hänger löst för han tycker den är fräck, men hur e resten av bilen då!! man ska se helheten i bilden......

Hur som helst så har du en snygg bil Deamon! ser jag dig på en Träff så ska jag ge dig en klapp på axeln;)

"Den största skillnaden mellan pojkar och män är priset på deras leksaker" /Playboy

style
28 januari 2006
helt klart en bil i min smak, gillar den starkt! tänk ifall den endå kunde stå på garageuppfarten en dag? smile

Såld på Italienare
579 Inlägg
28 januari 2006
Wejn skrev:
deamon skrev:
kollade in rösterna på min bil och blev förvånad när jag såg att jag hade 65röster ,som hade röstad 1a ????
Varför e folk så avundsjuka?? vad e det för fel??? kan man inte unna nån nåt gott???
jag skulle alldrig trycka ner en annan persons bil?? även om bilen inte skulle vara i min smak så vet jag att den e viktig för en annan person och då skulle jag inte rösta en 1a

Och nej, ingen avensjuka inblandad, Tycker helt enkelt inte om när det blir för mycket. Men en 1a skulle jag nog inte satt pga allt jobb osv med bilen. Det är ju ett unikt jobb.

//Wejn

Varför är det alltid folk som inte har egna bilar som postar de mest kritiska sakerna?
(Dagens I-landsproblem)

Såld på Italienare
579 Inlägg
28 januari 2006
Pi skrev:
4G63GalantGTI_R skrev:

Karaktär....?

Antagligen så anser du inte att det finns många fina bilar på garaget.. Med tanke på hur du har fördelat dina röster.

5p: 7st röster = 35%
4p: 1st röst =5%
3p: 0 röster
2p: 0 röster
1p: 12 st röster = 60%

Själv så har jag fördelat mina röster så här.

5p: 49st röster = 56%
4p: 27st röster = 31%
3p: 3st röster = 3%
2p: 2st röster = 2%
1p: 6st röster = 7%

Visserligen så har jag röstat på många fler bilar. Men om man inte gillar en bilmodell varför ens gå in på den och kolla?

Ifall man drar fram random bilar.. Hur in i helv*** kan man få fram 60% skrotbilar på en såpass högkvalitativ sida som garaget.org.
Ne.. ut med sådana som 460 Galant. Dem sabbar bara röstsystemet

Volvo Raggare
16 Inlägg
28 januari 2006
beror väl på det vanliga, vissa gillar inte 2fast 2furius stuket, eller inte modellen/märket i fråga. som med min 740, helt annan kategori och skick smile jag vet, men då står det "volvo är skit - en etta....." i komentarerna.. själv har jag inget hjärta för saab- i och med att jag har massa volvor, å det vet man ju hur det är med det lilla kriget.. men då går jag inte in på saab sidor å röstar ner dom för det..

cruising the streets -En motor utan turbo suger

1 639 Inlägg
28 januari 2006
4G63GalantGTI_R skrev:

Karaktär....?

(((Användaren har ännu inte lagt upp någon bil.)))

Föga förvånande...  Wotta dork !

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

25 Inlägg
28 januari 2006
Jag blir också less när jag får 1or för så ful är inte min bil. något jag tycker är så jävla fegt är att sätta en 1:a på en bil som ser åtminstonde hyfsad aldrig komenterar varför jag ska ha en 1:a.

2 014 Inlägg
28 januari 2006
Tror alla här har råkat ur för mer eller mindre "oförklarliga" 1:or...

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
28 januari 2006
Alecci skrev:
Tror alla här har råkat ur för mer eller mindre "oförklarliga" 1:or...

dom är ju inte "oförklarliga" längre. å jag håller med Pegg!!
ingen rösträtt så länge man inte har någon bil upplagd själv.

Vill man ge dålig kritik får man fan tåla å få de själv också!

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

71 Inlägg
28 januari 2006
Johanromeo155 skrev:
Wejn skrev:
deamon skrev:

//Wejn

Varför är det alltid folk som inte har egna bilar som postar de mest kritiska sakerna?
(Dagens I-landsproblem)

Läs och förstå en gång till, sen skriver du.

//Wejn

272 Inlägg
28 januari 2006
Jag tycker röstningen på min bil är helt okej, jag menar den är ju inte så jätte vacker eller stylad så.. Sen röstar jag inte så mycket själv, utan lämnar hellre en komentar på det jag gillar med bilen. Känns mer personligt och jag själv skulle uppskatta det mer än att jag ser att jag fått en till 5a. Tror folk har varit ärliga när dom röstat på min bil, ser nästan så ut på röstningen. Själv så röstar jag inte om jag inte bilen är grymt vacker, så att jag inte hittar några ord till den, därav ser kanske min röstning ut som den gör. Men om jag ser en bil som jag inte tycker om så låter jag röst knappen vara, jätte enkelt smile Så här ser mina röster ut.

Min bil:
5: 10 röster (29%)
4: 15 röster (43%)
3: 7 röster (20%)
2: 2 röster (6%)
1: 1 röst (3%)

Som jag röstat:
5: 10 röster (83%)
4: 2 röster (17%)
3: 0 röster (0%)
2: 0 röster (0%)
1: 0 röster (0%)
Senast redigerat av BoostLogic (29 januari 2006)

Projekt 900hk 2JZ-GTE
www.jleracing.se - Tuningdelar till ett bra pris

Sök