Tycker att man ska bara vara berättigad att rösta om man har lagt upp en bil själv!
jag tycker kanske att den e "för mycket" som en del skriver men helt klart en cool bil jag inte skulle banga för så jag ger den en 5a. att den är byggd på ett koncept Deamon ville ha och tyckte var snyggt, om han har öppnat plånboken mycket eller lite är eller lämnar bort jobben är hans bekymmer ingen annans han har iaf lagt ner pengar, tid, och själ i arbetet och det ska han cred för!!
jag lägger själv pengar på min;) skulle vilja se hur den bil ser ut som inte läggs en krona på? och jag lämnar bort jobb om jag vet att jag inte själv kan lösa det så det så!!
Inga dråpliga kommentarer förtjänar nån som har en snygg bil dvs inte en rosthög med halvdassig lack och fet jättestor vinge eller kjolpaket som hänger löst för han tycker den är fräck, men hur e resten av bilen då!! man ska se helheten i bilden......
Hur som helst så har du en snygg bil Deamon! ser jag dig på en Träff så ska jag ge dig en klapp på axeln;)
"Den största skillnaden mellan pojkar och män är priset på deras leksaker" /Playboy