3211
Sök

Avundsjuka ??

8 156 Inlägg
12 mars 2006
Tenacious_Dboy skrev:
tur att ingen har röstat på min bil eller jag vet inte vart man ser det iaf men det kanske är bäst så har man inget att störa sig på iaf..

När jag skriver detta så har 19 personer röstat på din bil...
Snittbetyg: 4.231/5

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

1 639 Inlägg
12 mars 2006
Diesel Linus skrev:
Jag kan förstå dom som röstar en etta på en supra!
Jag åker hellre merca diesel med 85 döda hästar under huven än den där plast racern!

Luktar avund lång väg...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

38 Inlägg
12 mars 2006
Varför måste man vara avundsjuk bara för att man skrivet nåt sånt..? Visst, det kanske var lite överdrivet, men iaf.
Senast redigerat av __PogoStick__ (12 mars 2006)

Wallraff
319 Inlägg
12 mars 2006
Den som tycker att supran är ful kan ju tala om för mig VAD som är fult på den...
Dom som sätter 1:or är bara såna utan bil som lägger ner tid på att klaga och sänka betygen på alla bilar..

Varför skulle man sätta en 1a på supran?

1 231 Inlägg
12 mars 2006
Men nu är ju systemet ändrat.. ettorna räknas väl inte ens om han har så många 4:or och 5:or?

Mitt projekt: Evo III

Wallraff
319 Inlägg
12 mars 2006
ok, jag vet inte.. har inte hört nått.. men det kan väl stämma..!
Jag hittade en kille som hade gett 77 1:or och 2 st 2:or m.m.
Han har varit avstängd förut vet jag..
jag blir så less på såna som sitter å ger dåliga betyg på andras bilar:S
Så jag hoppas att det du säger är rätt "lone star" smile

1 231 Inlägg
12 mars 2006
Ja det stämmer smile

Mitt projekt: Evo III

38 Inlägg
12 mars 2006
Muz skrev:
Den som tycker att supran är ful kan ju tala om för mig VAD som är fult på den...
Dom som sätter 1:or är bara såna utan bil som lägger ner tid på att klaga och sänka betygen på alla bilar..

Varför skulle man sätta en 1a på supran?

Alla tycker väl olika?

Jag säger inte att jag inte tycker om den, den är ju hur fin som helst.
Men varför stirrar man sig blind på en betygsättning,, på internet?

Boya.

"A Johlsson"
302 Inlägg
12 mars 2006
__PogoStick__ skrev:
Men varför stirrar man sig blind på en betygsättning,, på internet?

Amen, är det en gigantisk sandlåda detta elr? Alla har en egen smak och tycke, bara för att en själv har stylat elr tun'at ens vagn så behöver ju inte hela världen omfamna den och älska den? Vet väl själv hur det är alla gillar ju knappast ens vagn eller ens ideer. Och vad är det som gör betyget så fruktansvärt viktigt, vet man själv att man är nöjd så är det väl bara att ignorera det negativa som folk häver ur sig.
Eller är behovet av att ligga först/bland de första på garaget.org's topplista så stort att man ska börja gnälla om någon misstycker och röstar negativt på ens bil? ALLA på ett forum/community/webbsida kommer ALDRIG att gilla enbart Supra, BMW, VW, Volvo etc etc...

Nej, kom igen nu grabbar och tjejer, är ni nöjda med era skapelser i form av bilarna så borde väl knappast att ligga först på en internet lista betyda något alls? Eller handlar allt bara om uppmärksamhet och status?
Senast redigerat av dasonyistozon (12 mars 2006)

Lastbilschaufför
186 Inlägg
12 mars 2006
deamon skrev:
kollade in rösterna på min bil och blev förvånad när jag såg att jag hade 65röster ,som hade röstad 1a ????
Varför e folk så avundsjuka?? vad e det för fel??? kan man inte unna nån nåt gott???
jag skulle alldrig trycka ner en annan persons bil?? även om bilen inte skulle vara i min smak så vet jag att den e viktig för en annan person och då skulle jag inte rösta en 1a

Vad tycker ni? har jag fel?

Jag håller med smile!
Men den svenska avundsjukan är hemsk tongue!

Ride Hard-Die Free!

Veni Vidi Vici
126 Inlägg
13 mars 2006
Deamon! Det sjukaste av allt är att sen du startade den här tråden så har det ökat från 65 till 152 ettor.. Det är för mig oerhört märkligt på en sån toksnygg kärra som du har.

Reservdelstekniker Audi/VW/Skoda
www.olofericson.se

111 Inlägg
13 mars 2006
Som många andra tidigare har sagt. Den svenska avundsjukan...

Men... alla kan inte älska alla bilar!

Vet ju själv hur det är. Jag tycker inte om vissa bilmärken men vem gör inte de!?

Man kan inte rösta lågt för att man hatar bilmärket!! Då ska man inte ens kolla på bilen om man inte kan behärska sig. Röstar man lågt så borde man även skriva varför man gjorde de och inte något "jag hatar volvo, saab är bäst" lr tvärtom. (Bara ett Exempel) Utan man röstar ju utifrån vad man själv tycker att bilen ser ut som. Ej efter märket...

Sen så finns det ju dom som skapar sig ett loggin och gör inge annat än skriver skit om andras bilar. Såna som är i typ 16års åldern och har ingen egen bil. Säger inte att alla gör så för en del är riktigt schyssta faktiskt. Vi alla har ju varit i den åldern!

Men jag tycker inte att man ska bli tvingad att ha en bil upplagd för att kunna rösta. Finns alltid genvägar genom sånt med. Är ju bara att knäppa nå kort på någon annans bil å lägga upp.
Sånt går inte att stoppa..tyvärr.

Som säkert många av er kollar upp nu så har inte jag någon bil inlagd just nu heller. Denna sommarens bil står just nu isärskruvad och lägger inte upp den därför.

Men snälla ni som röstar lågt lr alla som röstar över huvudtaget. Skriv exakt vad ni tycker om bilen ni röstar på. Vad ni tycker borde förbättras och vad som är snyggt.

Svårt att förbättra en grej då ingen säger att den borde förbättras.

Kritik är alltid bra även negativ kritik så länge den skrivs på rätt sett.

Sen måste man tåla att få lite negativt om sin bil med. Allt är inte bara frid och fröjd hela tiden. Alla kan inte älska en hur mycket man än vill. Väx upp snälla ni.

Ha en underbar dag smile

Anders Karlsson

106 Inlägg
13 mars 2006
opeltiffi skrev:
Diesel Linus skrev:
Jag åker hellre merca diesel med 85 döda hästar under huven än den där plast racern!

avundsjuk eller?

NEJ!! bara ärlig!

Ferguson grålle köpes! Även skogsvrak!

House/Trance diggare
287 Inlägg
13 mars 2006
Man ger inte en sån fin bil en 1'a, oavsett vad de är för bil.

Att hålla på och säga sån där skit, "Åker hellre en bla bla" är ju så onödigt.

1 639 Inlägg
14 mars 2006
Diesel Linus skrev:
opeltiffi skrev:
Diesel Linus skrev:

avundsjuk eller?

NEJ!! bara ärlig!

Ja du ska ha cred för att du så öppet erkänner att du inte har alla pollar i stallet !

Om man hellre åker Mercadiesel än drömsportbilen för mängder av motorintresserade ungdomar så är man nog ganska unik, haha...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Köttare
203 Inlägg
14 mars 2006
Spelar det egentligen nån roll vad folk tycker om ens bil här på garaget??? Supran har ju länsat alla trofé bord landet runt så snälla....

264 Inlägg
14 mars 2006
Jag kan inte förstå att nån röstar en etta på den bilen! Men att klaga över att man får ettor i en tråd när man själv röstat 9  1:or av totalt 16 röster är lite magstarkt tycker jag!

Kolla gärna in mitt Swift Sport bygge!
https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=316637

Ingenjör
256 Inlägg
14 mars 2006
mrcelica skrev:
Diesel Linus skrev:
opeltiffi skrev:

avundsjuk eller?

NEJ!! bara ärlig!

Ja du ska ha cred för att du så öppet erkänner att du inte har alla pollar i stallet !

Om man hellre åker Mercadiesel än drömsportbilen för mängder av motorintresserade ungdomar så är man nog ganska unik, haha...

Undrar vem som inte har alla hästar i stallet.

Du ska ha cred för att du tar tillvara på varje tillfälle att påvisa din idioti.

Jag är glad att han hellre väljer en annan bil än den "mängder av motorintresserade ungdomar" vill ha.
Det här är kommunism. Har någon annan en annan syn på saken skall han/hon hoppas på med idiotiska kommentarer om den personens intelligens?

En supra åt alla eh?

Back to topic:

Daemon. Grattis till en mycket fin bil, hoppas du värdesätter folks ärliga åsikt irl mer än det många här uttrycker.

Det är inget brott förrän man åker fast

Ingenjör
256 Inlägg
14 mars 2006
jocke_ skrev:
Jag kan inte förstå att nån röstar en etta på den bilen! Men att klaga över att man får ettor i en tråd när man själv röstat 9  1:or av totalt 16 röster är lite magstarkt tycker jag!

haha du borde bli journalist med din grävande-efter-sanningen-förmåga!

Cheers! snygg kommentar wink

Det är inget brott förrän man åker fast

1 639 Inlägg
14 mars 2006
N33d4Sp33d skrev:
mrcelica skrev:
Diesel Linus skrev:
NEJ!! bara ärlig!

Undrar vem som inte har alla hästar i stallet.

Du ska ha cred för att du tar tillvara på varje tillfälle att påvisa din idioti.

Jag är glad att han hellre väljer en annan bil än den "mängder av motorintresserade ungdomar" vill ha.
Det här är kommunism. Har någon annan en annan syn på saken skall han/hon hoppas på med idiotiska kommentarer om den personens intelligens?

En supra åt alla eh?

Back to topic:

Daemon. Grattis till en mycket fin bil, hoppas du värdesätter folks ärliga åsikt irl mer än det många här uttrycker.

Så jag är en idiot för att jag reagerar på ett inlägg som bara avser att förlöjliga och uppmanar till nedröstning av "plast racern" Toyota Supra`?

Vad är det du gör med detta inlägg ? Precis, upplyser mig om att jag är en idiot. Ska man inte undvika påhopp rörande folks intelligens enligt vad du skriver ovan !

By the way, är kommunism olagligt ???

Lugn o fin nu ! inte bra för blodtrycket att bli upprörd... smile
Senast redigerat av mrcelica (14 mars 2006)

Sök