Som många andra tidigare har sagt. Den svenska avundsjukan...
Men... alla kan inte älska alla bilar!
Vet ju själv hur det är. Jag tycker inte om vissa bilmärken men vem gör inte de!?
Man kan inte rösta lågt för att man hatar bilmärket!! Då ska man inte ens kolla på bilen om man inte kan behärska sig. Röstar man lågt så borde man även skriva varför man gjorde de och inte något "jag hatar volvo, saab är bäst" lr tvärtom. (Bara ett Exempel) Utan man röstar ju utifrån vad man själv tycker att bilen ser ut som. Ej efter märket...
Sen så finns det ju dom som skapar sig ett loggin och gör inge annat än skriver skit om andras bilar. Såna som är i typ 16års åldern och har ingen egen bil. Säger inte att alla gör så för en del är riktigt schyssta faktiskt. Vi alla har ju varit i den åldern!
Men jag tycker inte att man ska bli tvingad att ha en bil upplagd för att kunna rösta. Finns alltid genvägar genom sånt med. Är ju bara att knäppa nå kort på någon annans bil å lägga upp.
Sånt går inte att stoppa..tyvärr.
Som säkert många av er kollar upp nu så har inte jag någon bil inlagd just nu heller. Denna sommarens bil står just nu isärskruvad och lägger inte upp den därför.
Men snälla ni som röstar lågt lr alla som röstar över huvudtaget. Skriv exakt vad ni tycker om bilen ni röstar på. Vad ni tycker borde förbättras och vad som är snyggt.
Svårt att förbättra en grej då ingen säger att den borde förbättras.
Kritik är alltid bra även negativ kritik så länge den skrivs på rätt sett.
Sen måste man tåla att få lite negativt om sin bil med. Allt är inte bara frid och fröjd hela tiden. Alla kan inte älska en hur mycket man än vill. Väx upp snälla ni.
Ha en underbar dag