3062
Sök

Nu kan män också föda barn!

Refined
1 770 Inlägg
4 juli 2008
Håller med de flesta här. "Han" är ju bara en tjej med skäggväxt :S:S Så varför i helvete kalla det för man? Då kan man kalla de flesta överviktiga killarna för tjejer, efter som dom, oftast, har större bröst än "normal" killen.

Avstängd
962 Inlägg
4 juli 2008
exiZ skrev:
prodrive: *fniss* Här handlar det nog inte om en transa, utan en lesbisk som bytt "kön".

Ursäkta mig men jag känner inget behov av att göra djupa efterforskningar om olika äckelbeteenden innan jag postar tongue

Det är ta mig fan lika äckligt vad hon än har gjort.

956 Inlägg
4 juli 2008
blev fan orolig av rubriken först..men var iaf inte så allvarligt som det lät

eldus veldus

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
4 juli 2008
Hörni, jag har ätit pasta idag!

.. det är ju ändå off-topic, detta.

Ace Ventura
1 240 Inlägg
4 juli 2008
Zwudda skrev:
Håller med de flesta här. "Han" är ju bara en tjej med skäggväxt :S:S Så varför i helvete kalla det för man? Då kan man kalla de flesta överviktiga killarna för tjejer, efter som dom, oftast, har större bröst än "normal" killen.

tonguelol

406 Inlägg
4 juli 2008
Nej det kan dom inte

:DPlattan i mattan:D

Studerande
727 Inlägg
4 juli 2008
jag åt åxå pasta;). men varför skrev du att du år pasta egentligen?roll
pUs skrev:
Hörni, jag har ätit pasta idag!

.. det är ju ändå off-topic, detta.

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

FreddeK
4 juli 2008
dom kan komma igen när killar föder barn ur urinröret! det där är en tjej med lite pubishår i nyllet.

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
ATMTA
4 juli 2008
kul verklighets uppfattning barnet kommer att få...  hmm

3 650 Inlägg
4 juli 2008
fyfan, att dom håller på med sånt..lägg ner skiten å sluta forska lr vafan dom nu gör!

63 Inlägg
4 juli 2008
Lite tråkigt att folk tycker det är äckligt osv, låt folk va som dem vill, det är ju bara en strävan efter att gör det dom blir lyckliga av....dock så kan man ju hålla med om att barnet inte får det så lätt kanske....
Senast redigerat av Tuolja (4 juli 2008)

Sök