Stor motordag för hela familjen och öppet hus på Motortown. Bilutställningen ABS Wheels Meet med 107 500 kr på prisbordet & 30 st Pokaler.!
Mer än 60 bilar får fina priser!
Alla bilar som är rentvättade och fina är välkomna.
ALLA utställningsbilar är också automatiskt med i lotteriet av en del av prisbordet, värde 25 000 kr.
Färgannons 1/2 sida i Expressen på lördag 16 aug och fredag 22 aug
Välkomna till en dag med massor av bilar, motorsport, marknad med tillbehör, specialpriser och öppet hus hos butikerna och företagen på Motortown, Arlandastad. Du kan bla. vinna en VW Golf
Trevligt, bra datum hade planerat att åka förbi er för att se/köpa ett par fälgar till min bil. detta blir ett perfekt tillfälle att se fälgarna på bilar
Fyfan Skulle vara kul att åka på de där.. dock så vet jag inte om min mercedes är något att visa upp trodligen ingen chans att vinna nåt.. men men, får se om man tittar in Mvh Kim
Fyfan Skulle vara kul att åka på de där.. dock så vet jag inte om min mercedes är något att visa upp trodligen ingen chans att vinna nåt.. men men, får se om man tittar in Mvh Kim
Halloj
Det är ju så att alla har samma chans att vinna från det fina prisbordet som lottas ut!