Ser bra ut!! Lite för ljusa för min smak skulle även kunna dra nån starkare kurva i PS för att få mer liv, skulle kunna skippat visa upp några bilder då de e rätt lika av sig. garagebilderna något korniga men det kanske beror på komprimeringen här på garaget.org men annars bra kort
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
Ja säger som många sagt te mig.. Välj ut dom bilderna du blev jättenöjd me å lägg upp dom.. lägg sedan upp en "Se resten av bilderna länk".. Nu blev man bara trött i ögonen även om det va mycke trevliga bilder..
Måste nog hålla med Nightstalker.. lite för ljusa i mitt tycke! De inne i garaget då alltså! De ute på gatorna va riktigt trevliga däremot.. I lajk them a lot
Det som några påpekat angående garagebilderna att de är en aning ljusa är för att jag själv gillar den skarpa kontrasten mellan den svarta lacken och de vita väggarna! Just därför har jag medvetet redigerat bilderna på detta vis.
Jag är evigt tacksam för alla tips eller konstruktiv kritik jag kan få av er!
Svar till dig Nightstalker: Kornigheten beror på garaget.org:s komprimering av bilderna!