Finns en övergiven / ofärdig tunnelbanestation vid kista där man kan köra in vid en stor vägg som har duktigt med klotter på sig (som jag kommer ihåg iaf.)... gropig grusväg för att komma dit dock
Finns en övergiven / ofärdig tunnelbanestation vid kista där man kan köra in vid en stor vägg som har duktigt med klotter på sig (som jag kommer ihåg iaf.)... gropig grusväg för att komma dit dock
där dom här bilderna är tagna - länge sedan...
Thnx! Det stället måste kollas till! Du har inte lust att peka ut det på en karta?(a)
sengstr skrev:
vart i sthlm ligger finnberget??
Henriksdal. Fota där inne tycker jag själv är ganska svårt.. Det roligaste är att ta dit bilar bara för att utnyttja den underbara akustiken.
Du tar till vänster i henriksdalskorsningen ifall du kommer från city och följer bara vägen upp, du kommer till slut efter en kyrkogård och ett par nybyggda hus se tunnlarna till vänster, gick i plugget däruppe förrut och övningskörde i de tunnlarna. Om man väljer att följa hela vägen till ändhållplatsen för bussarna så finns det en stor grusparkering där utsikten är över gäddviken och mot nacka, ganska bra ställe att fota på också.
bor lite utanför stan. Mer mot uppsala hållet. så det blir mot gustavsberg va? ska man ta tunnlarna och sen svänga av vid det där stora byggvaruhuset? eller ska man åka via slussen typ och där viking line båtarna går ifrån sen danviksbron och sen vänster i rölysena? E
bor lite utanför stan. Mer mot uppsala hållet. så det blir mot gustavsberg va? ska man ta tunnlarna och sen svänga av vid det där stora byggvaruhuset? eller ska man åka via slussen typ och där viking line båtarna går ifrån sen danviksbron och sen vänster i rölysena? E