3553
Sök

S70 R-front, klarglas ?

29 Inlägg
8 juli 2008
Trådstartare
Hallå ! Är det någon som har koll på om orginalfrontens dimljus passar i R-fronten om jag byter eller måste man köpa nya...=?=?=??? och kommer mina c70 klarglas passa med nya fronten...tongue

"SAAB rostar, BMW rasar, VOLVO är det enda som håller när man gasar!"

4 822 Inlägg
8 juli 2008
Det är samma dimljus bara det att när man har R front så ska man ha en konsol/dimljus som håller fast den i underkant.
Varför skulle dom inte passa?

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

29 Inlägg
8 juli 2008
Trådstartare
Ringde till volvo när jag skulle beställa lysena o då sa han att han inte trodde de skulle passa..:S
Måste ha varit en  en sommarjobbare...tongue hehe, tyckte det lät konstigt...

5 089 Inlägg
8 juli 2008
Äsch du ska aldrig ringa volvo och fråga nått. dom vet aldrig nått om bilarna:P

\Lindgren

29 Inlägg
8 juli 2008
Trådstartare
Hehe sant ...wink Är det någon som vet vad R- "nätet" kostar som sitter i fronten...?=???
Senast redigerat av Thailender (8 juli 2008)

4 822 Inlägg
8 juli 2008
kommer inte ihåg men dom är rätt billiga, typ 400 för alla 3.

Mvh Christian

131 Inlägg
8 juli 2008
ja betalade 600 för näten och fästena till dimljusen

Kaross arbetare
79 Inlägg
14 juli 2008
var köper man fronten?

4 822 Inlägg
15 juli 2008
Ny köper du i närmasta vovlo butik, begagnade finns det ibland på blocket eller på TPC forumet och om du har tur så har dom det på nån bildemontering.

Mvh Christian

Kaross arbetare
79 Inlägg
15 juli 2008
Christian S skrev:
Ny köper du i närmasta vovlo butik, begagnade finns det ibland på blocket eller på TPC forumet och om du har tur så har dom det på nån bildemontering.

ny  från volvo lär ju inte va billig... jo jo de vet jag .. tänkte mest om de fanns nån webshop på intranätet wink

131 Inlägg
16 juli 2008
när ja skulle köpa min så kollade ja på volvo (helmia bil) i filipstad och dom skulle ha 4500 för en r stötfångare och det var med lack. men ja kollade med demia i ludvika och fick tag i en för 1800 och sen lack på dä, så det slutade på 3600 plus galler och fästen till dimljusen 600. ring runt lite och kolla det blir billigare för dig.

Sök