Subban tycker jag allt, har inte så mycket koll på de andra men kompisen har en och vet hur nöjd han är, har knappt haft några problem alls.. Invändigt tycker jag att den är grymt läcker men det är ju olika från person till person. Han har iaf skoj med sin
Even fools they say, can find a way out of the dark.
Går i bilköpar tankar och har provkört några men vet inte riktigt hur jag ska välja iallafall.
Någon som har tips/råd angående följande bilar samt vilka ni absolut och inte alls skulle välja. Alternativt någon annan bil som skulle vara intressant. Är ute efter en bil i ca 100 000 kr klassen och årsmodell 00-03 med inte allt för häftig mätarställning. Är ute efter en "rolig" bil att båda kunde glida runt i gasa lite mer samt att leva med. Är inte i första skedet eller inte andra heller att trimma så den biten är inte oviktigt men mindre intressan.
Dessa har jag i min lilla lista:
Volvo C70 2.4T/T5 mer komfort än sport
Skoda Octavia RS komfort/sportbil
Seat Leon Cupra sportbil med väghållning (har haft en topsport se min sida..helt nöjd)
Honda Civic Type R grym väghållning bäst i test enligt mig iaf..cupran är värre motormässigt och drar typeR
Subaru Impreza GT Klena lådor,mkt körglädje
va prioriterar du mest ? väghållning?motor?komfort?
Kan säga så här om Honda. Har inte själv haft den så länge men. Försäkringen är inte den billigaste på den. Var tvungen att sätta den på min mor för den skulle kosta mig drygt 2200kr i månaden annars. Det hade jag inte lust med
Men som jag ser Type R:n är att det är mer en leksak än en familje bil Du säger att du är över 1.90 det tror jag inte är några problem.
Bilen dricker inte allt för mkt om man nu kör som man ska göra... blandad körning i manualen 0.89
Riktigt härlig bil att köra faktist. Den vet sin plats på vägen
Det som jag oxå tycker är bra med den, det är att alla plast detaljer och kåpor m,m sitter som sten, inget som sitter löst i bilen (dock inte roligt om man ska dra nya kablar m,m )
Blir det Type R för dig så tycker jag att du ska sattsa på minst 04:a för då kom en annan front med dimmljus och exenon ljus och blinkers i sidospeglarna
Lite uppdaterat. Hitta en Type R att provköra men vilken besvikelse. Var ju trött som 17 tills man kom upp till 6500 rpm typ då hoppa den igång men ändå ingen jaha upplevelse som man fick i T5an t ex. Så den går bort. Fanns en del annat som inte var nått vidare heller. Men växelspaken var ett stor plus. Skönare placering och lägen får man leta efter.
Finns det någon annan bilmodell som kan vara intressant ?
Lite uppdaterat. Hitta en Type R att provköra men vilken besvikelse. Var ju trött som 17 tills man kom upp till 6500 rpm typ då hoppa den igång men ändå ingen jaha upplevelse som man fick i T5an t ex. Så den går bort. Fanns en del annat som inte var nått vidare heller. Men växelspaken var ett stor plus. Skönare placering och lägen får man leta efter.
Finns det någon annan bilmodell som kan vara intressant ?
Prova EN Impreza GT så lär du vara såld..
Team PowerSlide
Subaru Impreza WRX STI -02 Drift Edition
Tips är och kolla på försäkringarna först. Skiljer ganska mycket mellan de olika bilarna. Sen som sagt, åk och titta och kläm och känn på bilarna. Då märker du vilken du fastnar för. Hur kul är det och ha en bil som andra bestämt?
sen köp TT om du är tjej om inte så ta nån annan bil.
Inge påhopp av TT ägare men JAG tycker det är en tjej bil sen är den Liten
varför trilla Audi S4 2.7 BiTurbo? där har du en bil som du både kan glida/leva med och ha kul med! och som du i senare skeda kan trimma om du skulle vilja.
Audi S4 2.7 BiTurbo av dom du har skrivit nu men de är väl en väldans skillnad i bil mellan dessa du skrivit upp.. alla andra är ju skitruttna om man jämför tycler jag..