2795
Sök

Besiktiga bil med igenlagda dörrhandtag!?

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
17 juli 2008
Trådstartare
#1
Någon som vet vad Svensk bilprovning tycker om bilar med igenlagda dörrhandtag? Bilen det gäller kan öppna med fjärr såklart och inifrån funkar det som vanligt. Någon som vet? Vill inte veta en massa spekulationer så den som besiktigat liknande bil kan ju svara....

Tack på förhand......


5 089 Inlägg
17 juli 2008
#2
vad händer om du svimmar bakom ratten, och så får ingen upp dörren på bilen, förutom du med fjärren i fickan? tänk som en besiktningsman;)

\Lindgren

Oldschool
299 Inlägg
17 juli 2008
#3
Det ska gå bra. Min kompis har så på sin Hot Rod. Den är registrerad.  Så det går nog bra.

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
17 juli 2008
Trådstartare
#4
FLindgren skrev:
vad händer om du svimmar bakom ratten, och så får ingen upp dörren på bilen, förutom du med fjärren i fickan? tänk som en besiktningsman;)
I en sådan situation finns där alltid rutor att slå in...


17 Inlägg
17 juli 2008
#5
Inga problem , bara den går att öppna från ett håll , antingen inifrån eller utifrån.

KHRacing
18 juli 2008
#6
TURBONY skrev:
Inga problem , bara den går att öppna från ett håll , antingen inifrån eller utifrån.
helt rätt :-)

1 483 Inlägg
18 juli 2008
#7
så sa dom till mig med om 240n, inga av hadtagen på utsidan vid passagerarsidan fungerade utifrån, huvudsaken är att dom fungerar inifrån, ingen tvåa eller nånting, fick dock reda på senare att framdörrens handtag tog allra längst ut tongue

Med vänlig hälsning, Oscar.
Besök mig gärna på Facebook!
Volbeat, forever and always <3

101 Inlägg
18 juli 2008
#8
lånar tråden liten. innebär att min går bil igenom vars högra dörr knappt går att öppna från utsidan om man inte låser/låser upp många gånger. vet ej vad det beror på? :s


Försöker iaf
12 817 Inlägg
18 juli 2008
#9
Brorsan fick en två`a för att hans ena bakdörr inte gick att öppna inifrån...

Men min förardörr gick inte att öppna inifrån och det gick igenom kanon.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!


Sök