3800
Sök

honda klubben..

7 Inlägg
17 juli 2008
Trådstartare
någon mer hondaägare som är medlem i hondaklubben?
vad tycker ni om den isf? tycker inte man får ut någonting av den och det känns meningslöst med en klubb där ingenting händer och man inte får nått av den.
Det borde underhållas bättre och någon som är intresserad borde ha hand om det.
Många andra märken har kanonbra klubbar där det flyter.
På honda kan man knappt lägga upp bilder och förstår ingenting av sidan.
Tråkigt men sant! vad tycker ni?

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
17 juli 2008
är medlem.. och jag h¨åller med dej sad

Sump Runk Rätt O Slätt!

7 Inlägg
17 juli 2008
Trådstartare
då vet jag att man inte är ensam om att tycka så.
har skrivit ett mail till administratören och frågat vad sjutton dom hpller på med, kanske vore bra om fler tryckte på.

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
Japan Quality
670 Inlägg
17 juli 2008
Är betalande medlem i HPC. Tycker deras Forum är bra.

P.Sköld
Honda il potere dei sogni

Skaune
17 juli 2008
Är inte betalande medlem men forumsdelen har funkat bra, mycket kunnigt folk! men klubben i säg vet jag inte mycket om, bara att sist jag såg dom "ute" var vallåkra förra året!

94 Inlägg
19 juli 2008
Ni har ju iaf bilar som är allmänt accepterade där! Jag som inte har en CRX eller TypeR kan känna mig lite utanför ibland...sad
Det är ju bara att kolla medlemsbillistan..99% CRX! Borde ju heta CRX-klubben istället.(Fasen vet om den inte faktiskt gjorde det en gång i tiden?)
F.ö håller jag med tiingeling! Kunnigt och bra folk på forumet (bortsett från en o annan inbiten,fanatisk besserwisser...roll)

Är reggad och betalande medlem (fråga mig inte varför) trots att jag sällan är inne och läser nåt.

Trivs mycket,mycket bättre på civinfo.com trots att det är en engelsk site!cool

hater
656 Inlägg
19 juli 2008
HPC vänder sig först och främst till de som vill åka bana ofta. Att man betalar 300:- är inte menat för de som vill ha rabbat hos Realcar för att ha råd med sin aluvinge och senaste lexuslysen, utan det är till för att tillföra en slant i hyrningen av banorna runt om i Sverige som vi kör på.

Är själv medlem där och tycker att HPC är bland de bättre fungerande forumen. Inget lull-lull utan en väldigt basic och enkelt forum, där man visst kan spotta upp en bild på sin bil om man vill det. Vi har nu också en ny Event/Styling grupp som ansvarar för frågor runt ämnena. Jap_power_ är Eventansvarig så kontakta honom för frågor.

MVH
Masaru

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

2 201 Inlägg
19 juli 2008
det hette faktiskt honda civic & crx klubben eller nåt från början.
o jag kan hålla med er lite, att innan (har inte varit på forumet o så aktiv där på sistone) så var det bara racing o bankörning som gällde.  gillade du itne det, eller var mer åt styling hållet så var det inte så "accepterat" men det ska ha blivit ändring på det (säger dom som vet).
men det verkar inte hända så mycket förutom bankörningar, vilket inte alla gillar.  roligt att se på, men kunde varit lite mer

94 Inlägg
19 juli 2008
Åka bana ofta?
Tycker det ser rätt så tomt ut här: http://www.hondaklubben.com/forum/index … ;Itemid=34
Har det varit och blir det nåt mer än Mantorp?

hater
656 Inlägg
19 juli 2008
Klart det körs mer än mantorp. Sturup Raceway finns det många som kört på iår, Knutan har vi kört på, SS på Emmaboda hägner många på etc. Man måste va involverad för att det ska flyta. Det är klart att om jag kommer in på hästforum så lär ju inte jag heller fatta så mkt när jag tar en första koll.

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

1 703 Inlägg
20 juli 2008
Jag har varit betalande medlem i hondaklubben och tycker det är en skön klubb där det finns grymt mycket kunskap när man har problem, vad man ska välja för chassiekomponenter etc etc etc.

Forumet är kanon tycker jag, och lätt att förstå sig på wink

99 Inlägg
21 juli 2008
Jag har hittils inte surfat på nån annat forum som har större märkeskunskap än hondaklubben... Det är tydligt att hpc forumet ligger på en helt annan nivå än tex gämförelsevis här på garaget eller zatzy, jag menar titta på forumtrådarna här, det är som att sitta på vilken rolig site som helst, jag surfar mest här för att få lee lite faktiskt.

Hpc är till för dom som nyttjar sin bil, inte till dom som tittar på den, så kommer klubben förmodligen alltid att vara i förstahand, så alla andra får helt enkelt ställa sig bakom dom eller vara med i annan klubb, detta har inget med att dissa någon eller nått åt det hållet, det är helt enkelt en sån typ av klubb.

Jag vill bara tillägga att medlemsavgiften har betalat tebax sig vid första servicen där vi har rabatt, eller vid typ första reservdelen man köper, mitt medlemskap har betalat sig själv fleragångerom.

Jag håller med om att de är många civic/crx just pågrund av att tex civicen är en potent bil som dom flesta vet, den fläskar ju de mesta som finns i vårat avlånga land på superstage, redan vid en lägre dos tuning smile

Cheers

7 Inlägg
24 juli 2008
Trådstartare
jag nyttjar min bil väldigt mkt!, men tycker ändå att klubben inte är bra, så det har inte med det att göra..

1 703 Inlägg
24 juli 2008
tiingeling skrev:
jag nyttjar min bil väldigt mkt!, men tycker ändå att klubben inte är bra, så det har inte med det att göra..

Hade du åkt på lite banträffar samt köpt en och annan reservdel hade du nog varit rätt nöjd med ditt medlemskap.

1 827 Inlägg
24 juli 2008
Halvdan skrev:
Åka bana ofta?
Tycker det ser rätt så tomt ut här: http://www.hondaklubben.com/forum/index … ;Itemid=34
Har det varit och blir det nåt mer än Mantorp?

Samtliga av dessa körningarna är gratis om du betalt en fjuttig medlemsavgift på 300:-.

http://www.hondaklubben.com/forum/index … opic=45486

EN bankörning annars är tokbillig om den kostar 500:- eller över.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

99 Inlägg
27 juli 2008
Förövrigt tiing så är de en demokrati i klubben, är du inte nöjd så får du mer än gärna vara med och påverka och förbättra, samtliga poster som finns inom klubben är framröstade av medlemarna som vill vara med och påverka i klubben vilket alla betalande medlemar får.

Mvh

Sök