ChriZtoffer skrev:
Finns ingen lågnivå i den, tyvärr... Men beroende på vilken stereo du har (att du har navigation säger inte så mycket...) så kan du ta signal från antingen dörrhögtalarna eller basarna i hathyllan och använda till en hög-lågnivå omvandlare för att få ut en lågnivå.
Stämmer bra också att du inte bara kan plocka ur originalstereon och ersätta den, då kommer en massa funktioner att försvinna och bilen blir väldigt ledsen, tror dock att den går att starta ändå, men låt bli det iaf...
Om du undrar över nåt mera så är det bara att skicka ett P.M!
MVH// Christoffer
precis det gjorde jag!, jag kopplade om hathyllan med låg nivå och drog till baslådan via slutsteg osv osv osv...
funkar!, man kan styra styrkan på ljudet med dendär balance grejen (fram/bak)
vilket va smidigt...
MEN!!! efter ett tag så brann kablarna till högtalaren, och sen den där efter, osv... 4!!! ST paja pga detta, det pajade högtalarna med...
det vissade sig att OMH talet från orginal steron som va problemet!, ja bytte ut den mot ett sony 4x50w bla bla (oviktigt) och nu funkar det perfect!, då får jag även en låg nivå utgång och även en fungerande REMOTE (innan kopplade jag remoten till + på antenen... funkade! (ibland fick jag starta/stänga av/starta steron för det skulle starta...))
efter att jag byt ut så händer inget, och allt funkar perfect... bilen är INTE "ledsen" allt funkar utan problem! det enda som slutade funka va ju knapparna på ratten... men det går att lösa men det kostar typ 3k extra eller nått... så det va skit samma
((((( har ju inte naviagation eller så... det va en -02a men...)