en sån tutte har ja med jäklarns trevlig att mysa med hahaha. hur går de för dej då? händer det nå kul?
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Nae, inte hänt något kul direkt. Lagt rätt mycket tid på mobilen denna helgen ^^ (nix bylund och fjant, inga detaljer ännu ) Pysslat lite med avgassystemet och rensat ur originalhärvan på alla kablar som jag inte behöver. Nu är det "bara" till att dra sina egna och skarva in sig på originalhärvan 6st spridare borde trilla ner nu idag eller imorgon.
fan va nice kul att de händer nånting iaf, själv väntar jag på en turbo till mitt projekt som borde dyka upp i mitten på veckan.
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Tankarna har varit på annat håll nu ett tag...och är det fortfarande Men liiiite har man iaf gjort. Fått mina spridare, flödar ca 300cc/min@3bar och ska räcka till under tiden jag kör som sugis, även för e85. Ville kontrollera så att spridarna flödade ungefär lika mycket så det inte blir någon cylinder som går magert. Så kopplade upp ett litet provisoriskt flödestest, så man slapp skicka iväg dom för det
Och för er som blir oroliga när ni ser läckaget på golvet och sen ser 12v anslutningen och genast tänker gnistbildning! Så kan jag avslöja att diesel användes Flödestest
Var en liiiiiten nivåskillnad på några, men inget som inte ligger inom felmarginalen och dessutom så är det inte säkert att flaskorna är exakt lika stora...så jag är nöjd! Var mest för att kolla så ingen var helt åt helvete Så! Ungefär samma mängd
Tack alla för kommentarerna, det är sådant som får en att orka lite till (och givetvis alla som skrivit tidigare i tråden men som jag inte svarat, tycker att det blir en rätt tråkigt tråd om jag fyller den med en massa "tack" )
Jag såg någon som sålde en gammal bosch testapparat på blocket för ett tag sedan. Den provade spridare med ställbart tryck bla var bara någon lusing! skulle man haft...
Ja, kan väl inte säga att det hänt allt för mycket...mina tankar är någon helt annanstans! Har haft ner motorn en gång till för jag blev lite osäker på en sak, men allt var som det skulle. Passade på att byta ventilfjädrar för dom som satt i var onödigt hårda! Och fixat upphängning till den bakre ljuddämparen, har dock äntligen fått tag i min kamera så nu blir det riktiga bilder igen.