urk... om du nu ska ha ett sportluftfilter köp ett kn insattsfilter... säljs på micro bland annat... ingen större skillnad på det och ett helt öppet...
och varför jag tycker att du ska göra detta e för att vw lmm e känsliga som bara den...
Okey men ljudet på ett insattsfilter och ett öppet är massor ju!
baltis skrev:
urk... om du nu ska ha ett sportluftfilter köp ett kn insattsfilter... säljs på micro bland annat... ingen större skillnad på det och ett helt öppet...
och varför jag tycker att du ska göra detta e för att vw lmm e känsliga som bara den...
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
baltis skrev:
Sant, bytte från originalfilter till öppet på min audi, mycket fränare insugsljud och en liiiiten nysning när man släppte på gasen MEN när jag bytte till ett KN insatsluftfilter så märkte jag den verkliga skillnaden -> bilen gick fan så mycket bättre, turbon gick i hårdare och uppträder mycket piggare än med öppet.
Och det är ju VAG-bilar båda två.
Min erfarenhet bara.
Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
haha vem fan orkar bry sig om ljudet? isånna fall kan du få köpa mitt avgas till min golf tdi... det e av efter katten... fy fan vilket gott turbovissel
fredde110 skrev:
baltis skrev:
Okey så det märks skillnad med ett fint insatsfilter? Men ljudmässigt är det original typ?
Cloudsurfer skrev:
fredde110 skrev:
baltis skrev:
Sant, bytte från originalfilter till öppet på min audi, mycket fränare insugsljud och en liiiiten nysning när man släppte på gasen MEN när jag bytte till ett KN insatsluftfilter så märkte jag den verkliga skillnaden -> bilen gick fan så mycket bättre, turbon gick i hårdare och uppträder mycket piggare än med öppet.