3379
Sök

850 t5 94 start problem

30 Inlägg
27 juli 2008
Trådstartare
det är så att min 850 inte startar nu och det ät det som är lustigt jag hade åkt med den och så stod den i cirka 2 timmar och när jag skulle ha den så ville den inte starta och jag har kollat och det kommer ingen gnista så vad kan det vara för fel på den jag har larm på den det kan inte vara det som bråkar ??????sad
MVH ronnie

204 Inlägg
27 juli 2008
ja hade samma problem ungefär och då va det nån del i databoxen som va paj,
ja kom hem sen gick det 2-3h och när ja skulle iväg igen så startade den inte sad

30 Inlägg
27 juli 2008
Trådstartare
jag får föröka att få tag på en felkådsläsare   så man får reds på vad felet är

2 Inlägg
27 juli 2008
hade samma problem på min t5a  va ute o åkte sen stängde va bilen gick in i affären kom ut o den va helt död visade sig vara Soppa pumpen den har tydligen en tendens att paja på dom fick tag i en skapligt billigt på blocket som tur var smile

ha ett underbart underliv peacE

30 Inlägg
27 juli 2008
Trådstartare
Tradewind skrev:
hade samma problem på min t5a  va ute o åkte sen stängde va bilen gick in i affären kom ut o den va helt död visade sig vara Soppa pumpen den har tydligen en tendens att paja på dom fick tag i en skapligt billigt på blocket som tur var smile

Soppa pumpen har jag kolat och den är det inte den pumpar som den ska men jag får ju ingen gnista till stiften men jag ska kolla på det  morgån så få se om jag hittar not

Random Hero
4 047 Inlägg
27 juli 2008
Pv_Power skrev:

850 har ju dioder som blinkar, akta dej för "lång lång kort lång", klicka inte om du har den tongue o stiftet e på mätplats b tongue

Dog food lid. Backwards

Save a horse,ride a jeep...
258 Inlägg
27 juli 2008
Kolla kamaxelgivaren....

30 Inlägg
27 juli 2008
Trådstartare
DusanMandick skrev:
Pv_Power skrev:

850 har ju dioder som blinkar, akta dej för "lång lång kort lång", klicka inte om du har den tongue o stiftet e på mätplats b tongue

jag vett det men vad bit tyder lång lång kort lång

4 822 Inlägg
28 juli 2008
Kolla i den här tråden hur man läser av felkoder på 850 92-95 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=77664

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

30 Inlägg
28 juli 2008
Trådstartare
Christian S skrev:
Kolla i den här tråden hur man läser av felkoder på 850 92-95 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=77664

man får tacka för det svaret det är till hjälp:P

204 Inlägg
28 juli 2008
DusanMandick skrev:
Pv_Power skrev:

vad innebär det om man får lång lång kort lång??? nyfiken big_smile

Sök