3462
Sök

Vad gör man åt snedparkerande grannar?

Sleeper
3 084 Inlägg
28 juli 2008
skaffa en kritsten och börja måla tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Son Of Murphy
782 Inlägg
28 juli 2008
Trådstartare
Criton skrev:
Mankan1978 skrev:
Criton skrev:
Rita ett kryss på väggen som han får sikta in sig på med jänkaren smile
Annars kan du dra dit en vägsugga och lägga mitt mellan era parkeringar så parkerar han nog närmare stolpen smile

Hehe, jo det skulle ju funka! Har massor med Inogoner på jobbet (typ lampor som flygen ska köra in efter) man kanske kan sno två stycken o sätta upp! wink
Betongsuggan blir svårt, då måste ju även jag akta mig... hmm tongue

Nejdå, lägg den mera på hans sida av parkeringen wink
Annars så kan du ju snacka med armén eller något sånt och fråga om du får låna det största och bredaste fordonet dom har (inom lämpliga mått) för att nästan komma in i garaget med smile

Haha ja det är fan sant! wink

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!

Avstängd
1 557 Inlägg
28 juli 2008
Som flera säger det ser inte ut att vara så trångt hmm Men backa in istället o ställ dig nära, tillräckligt nära så han inte kan öppna pass dörren för då får du säkert en buckla istället...

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
29 juli 2008
Irmscher Vectra skrev:
Ganska gott om plats enligt mig, men det är ju som sagt upp till var och en.

Ställ dig jävligt nära nån gång. Med din spegel precis bakom hans, sen krälar du ut på högersidan och låtsas som ingenting.
Så får du se dan efter om han har tagit sig ut. Har jag gjort åtskilliga gånger på ett hotell i GBG med mycket mindre avstånd mellan pelarna i P-huset.. Sist stod bilen bredvid kvar. Hade fått en lapp på min bil där det stod: "Fattade vinken, tog spårvagnen".

haha underbart......

parkerade nere vid sundsvall sjukhus lång parkering 50platser. Stog ingen där då jag parkerade men då jag kom ut så hade nån duktig individ stält sig på min förarsida och lämnat en decimeter mellan min och hans bil... 50 plaster och han ska likt förbannaat tvinga mig att krypa in för passagerarsidan. Lämnade en lapp på hans bil med medelandet. ställ dig så här igen och jag slår in din framfruta...

2slow

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
29 juli 2008
En lapp på rutan funkade för mig när jag råkade ut för samma sak...

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

5 198 Inlägg
29 juli 2008
står han på sin sida så är det väl inget problem,, han står ju rakt,,finns nog ingen regel omatt man måste står rakt, bara man står i sin ruta. ska väl inte va nå problem med din bil heller.. den har vad jag förstått ratt även den.. den kan man använda vid parkering.
Senast redigerat av gamlingen (29 juli 2008)

Bärs!
3 456 Inlägg
29 juli 2008
Smajly skrev:
Back in o ställ dig onödigt nära honom själva så han knappt vågar backa ut sin bil.

Sen går du in här och skriver ut en lapp och sätter på hans torkare..
http://www.youparklikeanasshole.com/

ooh, på den sida fanns det riktigt sköna parkeringar! lol

Garaget.org peakade 2008.

Avstängd
962 Inlägg
29 juli 2008
Dagens I-lands problem? Lär dig att parkera! =Þ

8 883 Inlägg
29 juli 2008
Av bilderna att dömma så parkerar han innanför sin "ruta" står till och med rakt med bilen, du däremot står ju helt galet snett med bilen.

Fotograf på tierpidag.se

Son Of Murphy
782 Inlägg
29 juli 2008
Trådstartare
Parkeringsplatsen är rund, så man måste ju stå snett in. sad

Fartdåre
378 Inlägg
29 juli 2008
Mankan1978 skrev:
Parkeringsplatsen är rund, så man måste ju stå snett in. sad

?

TICen är till salu säljs billigt.

Son Of Murphy
782 Inlägg
29 juli 2008
Trådstartare
Ja hela carporten är rund, dvs. man måste snedda in på plats. För kör man rakt in kommer då INGEN annan in i fickan...

Stolt RHD Fjant
130 Inlägg
29 juli 2008
Det får du visa med foto, fattar nada tongue

annars, får du väll backa in. det gör jag och man hamnar mycket bättre samt att man kan ta sig ut med räserfart när man är sen till jobbet, igen,,

Son Of Murphy
782 Inlägg
29 juli 2008
Trådstartare
Ja den är rund bara... Inte så svårt kanske...
Hela "garaget/carporten" är rund. O kollar man runt så är det bara jag som har en idiot bredvid mig som kör som ni säger: "rakt in", vilket tränger ut mig så jag knappt kommer in! Den är rund, o då måste man ju rätta sig därefter o köra rakt in, för att sedan svänga "utåt" för att stå bra o sen lämna plats åt bilen bredvid.

GirlsGoFast
172 Inlägg
29 juli 2008
Varför backar du inte in på din parkeringsplats istället då? Då kan du ju ställa dig så nära honom du vill och få gott om plats att hoppa ur bilen på förarsidan. smile

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

BMW fantast
1 172 Inlägg
29 juli 2008
han står ju lika nära stolpen som dig... han kan ju inte köra närmre den heller tycker jag...

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

911 Inlägg
29 juli 2008
Hahaaaa !  jaaduuu, vill du byta parkering med mig ??  kmr knappt in i astran ibland,
d där e å ta i att du inte får plats ! eller jag vet, Köp en smart om du inte kan parkera !

pic up the phone, wazzzaaa

1 893 Inlägg
29 juli 2008
Man hyr HELA P-platsen, innom den får man stå som man vill... På bilden ser det inte ut som om grannen står utanför sin ruta. Jag skulle backat in om jag hade platsen där den lilla Volvon står. Stält ner höger spegeln så man ser "sträcket" (Som inte ser ut att finnas.) och backat in så nära att grannen inte har en chans att klämma sig emellan och trycka upp dörren i lilla volvon. Då skulle du ha all plats i världen att vräka upp din förardörr och kliva ut i stil.
Om inte det räcker, så får man hitta en större plats. (P-platser i sverige är inte direkt tagna i överkant sad )
Men börja med att prata lite snält med grannen först. Han/hon har nog ingen aning om dina problem. Grannen kanske visar sig vara jättesnäll och förstående... Steg ett, prata.

Hoppas det löser sig.

EDIT: Stavfel...
Senast redigerat av Kristian_V (29 juli 2008)

Lastbilschafför
86 Inlägg
29 juli 2008
HM...gör som jag.  Parkera jävligt nära hans bil, så att du måste krypa ur din bil genom passagerar dörren, DET borde ge honom en vink smile För han vill väl inte riskera att köra in i din bil så de blir repor, allra minst på sin egen bil tongue

Det är hårt att ligga på topp :D

Sök