Jag tycker allt detta jävla trams bara låter larvigt. Självklart är det inget kul o titta på en film som är med kass mobilkvalitet eller en trött volvo som försöker burna, men hallå ska vi börja kolla igenom alla filmer tex så försvinner ju hälften iaf. För hälften är ju bara skit, tex Första uppstarten med sin motor, 10 sekunder lång startar o sen stänger av. skitkul! Och så till det här epa-snacket. Ja, majoriteten av epor ser ut som skit ochkör på ett väldigt vårdslöst sätt. Inte alls kul när man håller på och smälla eller bli påkörd på tex. mässan i Örebro. Men att Garaget.org skulle gå så långt att sortera vilka bilar som är fula och dåliga trodde jag inte. Försök istället att få tex 16+ åringarna att utveckla bilhobbyn från deras håll tex epa. Det är ju där första chansen börjar hos många. (Inte mig dock =P ) Men fattar ni, självklart ska det finnas mycket regler om vilka som får göra vad men gå inte för långt bara, UTVECKLA istället!
Garaget är ju trots allt den bästa bil/forumet jag någonsin varit med i.
Få dessa minderåriga som det tydligen bara är fel på att bygga/ta hand om/ köra vettigare och sådant. När jag inte hade fyllt arton så höll jag redan på med bilar tack vare skolan occh jag känner många som är under arton som kan visa er att unga kan oxå. Detta är bara lite lätta åsikter från en som är trött på att hälften av alla trådar går över till epa-disskutionen.
MVh Fredrik
DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet