mertin306 skrev:
AeroMalm skrev:
ser att du bor i kävlinge. blev den stulen där eller i landskrona? vet att det stjäls cyklar i landskrona, men nog fan e det inte mer än det stjäls i andra städer. min cykel har aldrig blivit stulen, kanske för jag låser den när jag ställler den ifrån mig... vet att kävlinge inte är nåt höjdar ställe helelr då jag avrit mycket där förr... fan mer skumma knäppa störda mongos i kävlinge än i landskrona... säger itne att du e det, men kävlinge pack kallar jag dom flesta där
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
ville abra försvara LA lite då det inte händer så jävla mycket här som folk tror... jag tycker det är en skitfin stad. JA här e problem, och dom håller så sakta på att lösas, och dom kommer aldrig försvinan helt, men det komemr komma ner till normal statistik som det finns överallt, men det hjälper inte att skriva här att cykeln blev stulen i la om den blev stulen i kävlinge... upp och leta i korsbacka, eller ut till furulund och leta... jag tror inteLandskrona har mer brottlighet än malmö, men eftersom malmö är större stad så märks det inte på samma sätt...synd att din cykel blev stulen, men e lite trött på folk som "smutskastar" landskrona i onödan, när det hade kunnats unvikas...
Nej, den blev stulen i Landskrona... pappa bor i furulund och mamma bor i landskrona
nere vid ven båtarna typ (kyrkan).
okey... då ber jag om ursäkt, för i kävlinge blir cyklar nog mer stulna.. e fan huvudrätt i rötna kävlinge...har du avrit in e på falken??? gården bredvid kyrkan?? där bor mycket skumt folk, elr hur man ska beskriva det...
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
det e ju typ den enda gården i dom områdena som inte är frächt direkt....
Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!