3618
Sök

saab 9-5 03:a

26 Inlägg
1 augusti 2008
Trådstartare
Hej,. tänlte bara höra om det är nån som vet vad det är för skillnad mellan 02:ans chassi och 03:ans på en saab 9-5 ..
Tackaaar

Saabvilde!
1 708 Inlägg
1 augusti 2008
Hmm är det nån direkt skillnad i chassiet på dom? Kanske bättre bakvagnsbussningar wink

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

26 Inlägg
1 augusti 2008
Trådstartare
nee men jag vet fan inte.. för kollar man på speedparts hemsida  så säljer dom bara coilovers upp till 02.. det är därför jag undrar..

Saabvilde!
1 708 Inlägg
1 augusti 2008
Smooke skrev:
nee men jag vet fan inte.. för kollar man på speedparts hemsida  så säljer dom bara coilovers upp till 02.. det är därför jag undrar..

ahaaa! Hmm ja det kanske är så att det är andra fästen till dämparna och så? : )

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

26 Inlägg
1 augusti 2008
Trådstartare
Jahaa .. aa det kan ju va d också.. men då har jag ju ett problem till min är en sen 02:a .. uttagen i december.. Men står att det är en 03:a i ägarbeviset.. hur tolkar man det big_smile

Saabvilde!
1 708 Inlägg
1 augusti 2008
Smooke skrev:
Jahaa .. aa det kan ju va d också.. men då har jag ju ett problem till min är en sen 02:a .. uttagen i december.. Men står att det är en 03:a i ägarbeviset.. hur tolkar man det big_smile

Ajdå! Det är riktigt svårt det! Kollade med Maptun, de säljer med bara stördämpare/coilovers till -02

hmm ..

26 Inlägg
1 augusti 2008
Trådstartare
Fabrikat:  SAAB 9-5 VECTOR SEDAN 2.
Färg: LGRÅ     Fordonsslag: PB
Fordonsår: 2002     Fordonsslagsklass: I
Chassinummer:

haha va dum ja känner mig nu..  det är ju faktiskt en 02:a ..
du kanske kan ge tips på billiga coilovers .. märke spelar nog ingen roll.. men tack ska du ha för hjälpen endå smile

Saabvilde!
1 708 Inlägg
1 augusti 2008
Smooke skrev:
Fabrikat:  SAAB 9-5 VECTOR SEDAN 2.
Färg: LGRÅ     Fordonsslag: PB
Fordonsår: 2002     Fordonsslagsklass: I
Chassinummer:

haha va dum ja känner mig nu..  det är ju faktiskt en 02:a ..
du kanske kan ge tips på billiga coilovers .. märke spelar nog ingen roll.. men tack ska du ha för hjälpen endå smile

Haha! Ja där ser du! Ja n¨gra fina sidor du kan kolla på är ju www.speedparts.se och www.maptun.com

De har ju det som passar så att säga! Inga farliga priser heller enligt mej : )

Sök