Okej nu har det varit otroligt segt med att uppdatera min tråd detta ska vi rätt till nu!! Det har hänt lite med den nu.... den är på G för att skickas på lack nu!!
En liten överblick på hur den ser ut för tillfället...
japp.... rost och annat skit har jag lämnat till nästa gubbe att göra....
Men jag har inte bara strippat den utan även pillat lite på instrumentpanelen...
så där!! switch panelen är klar så långt så att jag bara har att montera den på instrumentpanelen.....!!
har också skruvat ner takluckan för att kunna laga den.... lite pill med den, men det löser sig nog snart..
Var det svårt att plocka ner takluckan? Har nämligen tänkt att göra det på min då jag ska klä om taket.
naee det är inte svårt alls det sitter bara upp med skruv och slangarna till treneringen, inga andra konstigheter taket får du bort när du tar bort a-b-och c-stolparna och sen typ solskydd och andtagena ovanför dörrar. jätte lätt, tog typ bara en timme för mig.... lycka till
Japp, för att förklara lite hur det ligger till med pärlan då... just nu så väntar jag bara på att kunna skicka iväg för att få rost och skit fixat... ett jobb som jag inte vill göra... sen efter det så skickar han i väg den till lackeraren... efter det så kommer pärlan hem i mina ägor igen
Takluckan den fungerar skit bra nu efter det att jag och min far fixat den skulle kunna smörjas upp lite men det fixar sig nog...
annars så är det inte mycket mer som händer just nu...
eller joo jag har ju fått ögon lock till BMW:n nu som jag blev tvungen att fixa till för att dom inte passa rakt på, men dom är under såkallad produktion
men jaa det kommer nog lite mer i slutet på nästa vecka.. hej på er!!
så där ja.. nu är bilen hos kille som ska fixa till underarbete och lack.... kommer ta några veckor innan jag får hem den men det blir ju kul när den kommer hem då också