Vad tycker ni man ska ha för antenn på bilen!!! Jag funtar på en kromad sharkfin men jag vet inte än.... Måste ha en ny då den förra bev avbruten av nån avundsjuk liten jävel...
Vad du kan testa är at montera 1 anten som ligger horisontalt innanför bakkjolen, då syns de inte men de bör ge tillräckligt bra mottagning för att du ska kunna använda dig av radion... Prova med att montera dit den men hjälp av tejp och sen åker du ut en kort sväng... Funkar det.. fixa en mer permanent fastsättning=) Jag och en polare hade akut problem med att få in polisradion i hans morsas A3a så vi drog kablarna ifrån batteriet, via dörren och till sterion, och antennen låg vid instegslisten på passagerarsidan... Sen fick det vara så i nästan 4 dagar innan vi hade tid att fixa det... SÅ det BÖR funka med att montera antennen innanför kjolen
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Den sista antennen på den sidan "sport krom 90mm" kostar 149:-..Köpte en likadan i massiv aluminium på Ullared för 3 veckor sedan för..14,95:-!!.Likadan....Följde med både M5&M6 gänga.