först en honda mt5 sen en speedfight 1 (ombyggda kåpor, typ mitt projekt då med glasfiber:D) och slutligen en MH furia SM (trimmad, gick som en dröm:P)
Casal ks50, MT5a, K50, Puch Dakota, Sach 2växlad, typ cykelmodell, en till k50,DT50, en gammal scootermodell, minns inte vad den hette. å en zundapp. den sista jag körde med var en DT125 offroad.
Puch Montana -80. Den var mörkblåmetallic och fin med mycket puts och lite trim. Dumt att man sålde den :-( egentligen med tanke på vad de kostar (8-10 tuss för en fint renoverad)
Hade en svart suzuki ts50 i riktigt fint skick å me malossi avgas, 70cc cylinder å lite annat smått å gott. Den gick som fn (drog allt i acc och gick ändå i 80km/h). Finns nån stans uppe i strömstad nu om jag inte minns fel
En Puch Montana GL. Dragen plugg å drevad.. Gjorde lätt 65 på rakorna Lackade om den så den var skitfin när jag fyllde 15 (röd metallic) Körde Över 1000 mil me den. Sen lyckades syrran volta me den. Blev bara skrot. Sålde den till en puckad kille för 1000:-
Fredrik Tjärnlund!
Skoda Octavia RS -02
BMW 530 -93
MB 200E -92
Första moppen va en Piagio Superbravo. automatare... sjkut tråkig. sålden den till en kompis sen köpte jag en Casal med en 60:a på... gjort riktigt bra
hehe de var några stycken men dock inte så länge sen hehe först en dt-r hehe sen nån kina skooter sen en mt5 sen blev de slutliga åket en piaggio nrg mc2 som var trimmad å greyer från en mc trimmare gick grymt bra men fastade mer för 4hjulingar
15 bast och slog till emd en 125:a direkt. Inte på landsbygden utan i göteborgs stad. Gissa om det var tråkigt att behöva vänta på alla 50kubikare efter rödljusen.