3810
Sök

Nån här som kör QUAD?

King Of The Road
154 Inlägg
6 februari 2006
Trådstartare
jag kör en smc cbw 250 ska snart byta upp mig till en gasgas 450 hp wild.
skulle va kul å snacka med andra som kör!
å ni som inte kör vad tycker ni om gatreggade fyrhjulingar?

Det är inte den som har mest pulver under huven som vinner,utan det är den som vågar bromsa sist innan kurvan som tar hem segern.
Men man måste veta sina begränsningar.
Lights out,Game Over!

137 Inlägg
6 februari 2006
Jag skulle väldigt gärna vilja ha en! Har aldrig kört riktigt fyrhjuling, bara arbetarfyrhjuling, 250cc och 500cc. 500:an var iförsig väldigt bra drag i. Men jag vill ha en yamaha raptor, vet du om de är bra?

King Of The Road
154 Inlägg
6 februari 2006
Trådstartare
Jo raptor är en riktigt fin maskin speciellt den nya 700:an. raptor är ju mer touringmaksin eller vad man ska säga.yamaha yfz 450 är ju mer race å den ser lite brutalare ut. synd bara att yamaha inte säljer dom vägreggade.alla yamaha som säljs vägreggade är grå import iaf enligt yamaha center.

Det är inte den som har mest pulver under huven som vinner,utan det är den som vågar bromsa sist innan kurvan som tar hem segern.
Lights out,Game Over!

137 Inlägg
6 februari 2006
Tycker att yamahan verkar grym! Skulle kunna tänka mig att byta min bil mot en 700cc!

King Of The Road
154 Inlägg
6 februari 2006
Trådstartare
Vad har du för bil?

Lights out,Game Over!

137 Inlägg
6 februari 2006
Jag har en corrado G60, fast jag köpte den förra sommaren och vill ha den ett tag. Så det är inte aktuellt att byta än på ett tag. Men senare kanske. Jag har inga bilder på den eftersom jag inte är klar med allt med den. Har legat lite på latsidan och inte reggat den än (importerad) tyvärr. Men det ska jag göra snart och då ska jag ta några bilder och lägga upp!

King Of The Road
154 Inlägg
6 februari 2006
Trådstartare
okej ska bli kul att se

Lights out,Game Over!

137 Inlägg
6 februari 2006
Mmm. Har faktiskt varit ute och busrejsat med den engång på e22:an söder om norrköping. Rejsa min vän mitsuguve är på garaget. kl 12 eller något på natten såklart. flygande start på 2:ans växel.

1 417 Inlägg
6 februari 2006
har aldrig kört gatreggad fyrhjuling, men gott och väl skogsmaskinsversionerna smile Galet roligt smile

fresh'n'clean
147 Inlägg
7 februari 2006
Eu-moppe fyrhjulingarna ser lite mobbade ut tycker jag.. men säkert skitkul om man har lite mer pulver!

"Svenskt uppslagsord
sport|bil [²sp'år_t:bi:l Uttal] -bilen -bilar subst.
liten snabb bil (för nöjeskörning)"

1 417 Inlägg
7 februari 2006
de jag har kört är minst 500cc, och det är jävligt roligt. Men dom blir tunga också. Det släpper inte allt för ofta kan jag säga. Eller så är det jag som är kass tongue

King Of The Road
154 Inlägg
7 februari 2006
Trådstartare
jag kan ju inte vara ensam quadförare här......eller?

Lights out,Game Over!

G-sson
16 Inlägg
26 november 2006
Tja!
Var ett tag sedan nu. Måste fråga om du har köpt en Gasgas Hp Wild 450 ännu? .
Har själv en Gasgas Hp Wild 450 så .
MVH/G-sson

King Of The Road
154 Inlägg
26 november 2006
Trådstartare
Tjena ! det blev en suzuki ltz 400 har kört snart 300 hundra problemfria mil så jag är kanon nöjd...hur går din gagsgas?

Lights out,Game Over!

G-sson
16 Inlägg
31 januari 2007
Okej vad bra!
Den går Underbart ! smilesmilesmile .
MVH Gustaf

4 586 Inlägg
18 oktober 2009
Drar liv i tråden igen

jag köpte quad för ett tag sen en smc 300 xle stinger -09

Den räcker gott o väl för mig. Toppfarten ligger på 110km/h med alla spärrar kvar. Motor är 2cyl vilket ger fint bottendrag samt fina hästar när pluggarna är borta

Så underbart att ha på sommaren

https://www1.garaget.org/gallery/archive/24718/785554_ubck98.jpg
Senast redigerat av jocke_gronberg (18 oktober 2009)

471 Inlägg
18 oktober 2009
jocke_gronberg skrev:
Drar liv i tråden igen

Den räcker gott o väl för mig. Toppfarten ligger på 110km/h med alla spärrar kvar. Motor är 2cyl vilket ger fint bottendrag samt fina hästar när pluggarna är borta

http://www1.garaget.org/gallery/archive/24718/785554_ubck98.jpg

måste ju vara störtskön på vintern åxå ;D

Skiiit du nedde ! ;)

4 586 Inlägg
19 oktober 2009
240boy skrev:
jocke_gronberg skrev:
Drar liv i tråden igen

http://www1.garaget.org/gallery/archive/24718/785554_ubck98.jpg

måste ju vara störtskön på vintern åxå ;D

har varit ute ett par svängar nu i kylan men såklart när nysnön har kommit så ska det ut och åkas. Ifall jag inte säljer den innan

\m/(><)\m/
742 Inlägg
19 oktober 2009
Köpte mig en Dinli DMX 450 -06 (vägreggad) i somras som jag modifierat en del med bl.a sänkningssats, breddningskit med spacers, sportfilter, slipon och ombestyckad förgasare. Sägs vara ca 50hk i den nu och den gör lite drygt 130km/h. Satan så kul det är att köra på våt asfalt för det går att sladda hejvilt i rondeller och dyl tongue Längtar till det blir vinter och snö

https://www1.garaget.org/gallery/archive/82593/785949_kon6od.jpg

Keso är köttfärs gjord på mumintroll

4 586 Inlägg
19 oktober 2009
isso skrev:
Köpte mig en Dinli DMX 450 -06 (vägreggad) i somras som jag modifierat en del med bl.a sänkningssats, breddningskit med spacers, sportfilter, slipon och ombestyckad förgasare. Sägs vara ca 50hk i den nu och den gör lite drygt 130km/h. Satan så kul det är att köra på våt asfalt för det går att sladda hejvilt i rondeller och dyl tongue Längtar till det blir vinter och snö

http://www1.garaget.org/gallery/archive … kon6od.jpg

måste gå nå grymt. Synd dock med den torra lagen på 20 hästar vid vägreggning men jag är nog en av få som kör strypt

Sök