Formula skrev:
MrKerm skrev:
Formula skrev:
Som vanligt så är det alltid välkommet med funktionärer!!!
Mvh
Hmm synd du/ni inte sagt något om att ni vill ha hjälp
Trodde ni klara er denna gången då vi inte hört något från er direkt
Hoppas det kommer mycket folk och att allt går bra
mvh
Jimmie/MrKerm
Jag har varit i kontakt med GBrt´s ordförande (Severin). Han skulle återkomma...
Problemet ligger lite i ersättningen som ni vill ha för att ni skall dra dit mera bilar. Våra medlemmar tyckte det var lite olustigt att betala ut det när GBrt inte är en "riktig" förening än. Det jag menar är att ni inte har någon styrelse på papper, inga styrelsemöten, inga stadgar, ni är inte med i Bilsportsförbundet etc.
Därför försöker vi dra hela lasset själva så får vi se hur det går. Som jag skrivit till Severin så är ni fortfarande välkomna att ha er förening som en del i SHRA-Borås och på så vis dra fördel av det vi redan gjort.
Hoppas på ett sammarbete i framtiden.
Mvh Niklas
Halloj
Hmm Sevve ?? Jädra grabb inte sagt något
Vi har styrelse möten vet inte va sevve skulle fåttdet från ??? Att han inte är med på mötena är en sak men möten har vi... Vi har en styrelse på papper och vi har bankade stadgar ! Den är dock inte reggad hos länstyrelsen ännu men jag personligen har tagit tag i detta så det skall snart vara fixat..
Jupp ok full förståelse för det där med ekonomiska biten, kanske inte va att vi ville ha ersättning för o dra dit bilar utan det va ju bara ett förslag ur högen..
Självklart så skulle vi inte ha någon ersättning så länge vi inte är en ideell förening.
Föreningen skulle vart klar o reggad för länge sedan men vi har en person som inte riktigt gjort va han skulle
Men vi skulle ju ha ett möte ihop när du/ni (shra) hade snackat om saken
Hade kanske blivit en liten morot från vår sida då med....
Ja jag hoppas vi kommer att kunna ha ett sammarbete i framtiden
Nu la vi vår träff nästa helg för det inte skulle krocka med ert race försökte finna plats ianslutning till rakan i viared men utan resulat tyvär
Där kommer vi o ha en liten avgift men detta är enbart för att det kostar pengar med tillstånd pokaler etc. och det lär inte bli några pengar över där. Skulle det bli något över gårdet till nästa grej vi gör..
Detta är
OT vet men vill förklara mig/oss för alla.
mvh
jimmie