tjena tänkte införskaffa mig en ny sterio till bilen men har riktigt avårt och bestämma mig för vad det ska bli för någe . skulle vara tacksam om det var någon som hadde bra tips på några huvudenheter och skriv gjärna varför ni skulle rekomendera dem . skulle gjärn vilja ha en sterio som spelar mp3 har usb och som har cool display (ingen vanlig textrad bara) samt fjärr hadde tänkte mig upp till 3000 lr kanske mer om det är något jag gillar
Jag hade köpt en Nakamichi typ http://www.dbakuten.se/detail.php?item_id=15673 Dock hade den ju bara en kriterie som du ville ha, mp3. Fast den 1000:- dyrare hade fjärr med. Men jag hade valt den pga att dom är välljudande och jag själv tycker att dom ser väldigt tuffa ut, typ en sleeper hu.
hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas
verkar var många som kör med alpine . varför skulle det vara en favorit ?
alpine är ett erkänt bra märke, dem är snygga (inte överdrivna på något sätt), och har dem mest grundläggande egenskaperna man söker på en huvudenhet, känns inte plastiga på något sätt.
Den jag tipsade om har även 4volt på lågnivåerna till skillnad på andra i samma prisklass som bara har 2,5-3v
Det är väl vad jag kan komma fram till nu i skrivande stund!
Alpine 9855R. Snyggaste huvudenheten på marknaden, med touchscreen och massa gott. Bra ljudkvalité. Ett givet val. Köpte min beggad för 2400 kr inkl frakt. Värt varenda öre
Jag kör själv med kenwood och är grymt nöjd. Har även pajoneer i en bil och den är oxå fin med mycke att ställa på. Men alla jag pratar med som har alpine rosar dom något fruktansvärt. Så nästa gång jag köper blir det nog en alpine för min del oxå.