LIVINL0UD skrev:Någon äldre Audi Quattro, gammal Bmw eller Volvo 240/740
la_palma skrev:LIVINL0UD skrev:Någon äldre Audi Quattro, gammal Bmw eller Volvo 240/740 Har funderat på e30, men audi kan ju va ganska intressant, vilka är rwd eller finns dom bara i fwd och quattro?
LIVINL0UD skrev:la_palma skrev:LIVINL0UD skrev:Någon äldre Audi Quattro, gammal Bmw eller Volvo 240/740 Har funderat på e30, men audi kan ju va ganska intressant, vilka är rwd eller finns dom bara i fwd och quattro?Finns bara fwd och quattro, jag hade personligen kört på en Audi, men smaken är som baken
la_palma skrev:LIVINL0UD skrev:la_palma skrev:Har funderat på e30, men audi kan ju va ganska intressant, vilka är rwd eller finns dom bara i fwd och quattro?Finns bara fwd och quattro, jag hade personligen kört på en Audi, men smaken är som baken Har du haft nån? va ska man köra på isf? 80 eller 100 eller cupe va finns det för fler?
LIVINL0UD skrev:la_palma skrev:Har funderat på e30, men audi kan ju va ganska intressant, vilka är rwd eller finns dom bara i fwd och quattro?Finns bara fwd och quattro, jag hade personligen kört på en Audi, men smaken är som baken
la_palma skrev:Har funderat på e30, men audi kan ju va ganska intressant, vilka är rwd eller finns dom bara i fwd och quattro?