elin_ skrev:
pHeeL skrev:
Xoff skrev:
isåfall kan du ju prova här, det är dock viktigt att du sätter den där jag har ritat och inte efter backventilen...
Lurade dig med kvalitetén där, kollade upp det nu och det va elektroniska mätare med motorstyrd nål som inte va att rekomendera...
så din är nog bra!
Kopplingen är grejjad. har fått massiv hjälp utav thiger_84 .
Så allt det e draget in i kupén tilloch med.. hitta korrekt slang att ansluta t-kopplingen till ..
Så fort mätaren är in kopplad o klar så kommer bilder på följande.. så det kanske kan vara till hjälp för ngn annan som e lika bakom flötet som jag när det gäller bilar.. HEHE..
SÅ va vakna.. det kommmer om en stund..
Väntar fortfarande.
Gubbar jag har ett problem.
slangen som går från t-korsen från insuget, hur drar jag den in till bilen utan att klämma den runt dörrarna osv? nåt bra sätt?
Sedan, hur kan man få ström till laddtrycksmätaren? Dra ut radion kanske o koppla in det där? Någon som kan förklara lite mer utförligt, har suttit med detta nästan lika länge som den kille som ville ha hjälp för 2 år sen.
Väldigt tacksam för svar.
Vad har du för bil?
Edit: Läste du hade en S40?
Kolla i torpedplåten "bakom" motorn. Där finns säkert en genomföringsslang du kan använda dig av.
Ström kan du tjuva lite var som helst. Själv har jag dragit ström från batteriet och in samma väg som slangen.
Senast redigerat av AirOne (3 juli 2010)
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.