xXchamXx94 skrev:
Funkiee skrev:
xbox 360 är ju roligast av dom. men ska man ha en 360 ska man ha elite eller arcade för dessa 2 har ett annat chip i sig, än va premium har. kylningen där med. så köp en av dom istället. ps3 är bara dyrt o wii är roligt typ första veckan sen är det tråkigt
lycka till med det du vill köpa
Men jag tänker på Guitar Hero, har hört att 360 har finare grafik änn Wii, men samtidigt är Wii billigare. Får tänka ut lite.
Wii är istortsett bara en Gamecube i nytt skal och häftigare kontroller. Men förutom utseendet och kontrollerna så är själva kärnan i konsollen alltså nästan samma gamla kub.
360:in är ju som sagt betydligt snyggare när det gäller grafik osv men sen är kvaliteten precis som alla andra M$-produkter, dvs "kvalitet, vad är det??".
En kille på jobbet älskar sin 360.
Eller *sina* kanske man skulle säga då han är inne på sin sjätte eller sjunde 360. Och han har inte köpt på sig så många för skojs skull utan för att dom pajjar hela tiden...
Jag hade iaf tagit en PS3:a och inte en 360, Wii har jag aldrig provat så den kan jag varken säga gott eller ont om
Senast redigerat av TBOC_Razor (24 augusti 2008)
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P