MadeByMe skrev:
Edil_ skrev:
Som fotograf till bilderna tycker man oftast dom är okej Oskar
Men ja, lite suddighet förekommer väl alltid när man inte kör med "proffsgrejer" för 20-30k?, antar att du kör handhållet? Där kommer väl också lite in. Samt ditt komprimeringsprogram då, vilket jag tycker du snart ska börja försöka slopa eller hitta något annat, verkar ju förstöra rätt mycket? :S
Tillägger:
Men det är ju inget man märker av så direkt när man kollar på dom, blev helt okej resultat! Kul att kolla lite bilder då jag själv inte var där
Mjo programmet förstör lite, men om jag måste skippa programmet så måste jag hitta nytt webbgenerator album som fingerar lika bra och det har jag tyvärr inte hittat!
Bilderna blev ju överexponerade som sagt, spelar väl lite roll det också sen när man försöker fixa dom så förstörs ju bilderna! Men jag har fått lite mer tips nu från en grym fotograf som jag ska testa framöver så får jag se hur det blir!
Vet att några bilar är lite dålig, men la upp endå för kul att se!
Vad har du gjort för att redigera dom? För i mina ögon är dom inte överexponerade så vad har du gjort för efterarbete?..
Om inte du hade skrivit det hade jag inte suttit och funderat på det.. Kanske också ett tips, låt folk bedömma om dom är överexponerade eller inte, och skriv ursäkten EFTER isåfall
Senast redigerat av Edil_ (24 augusti 2008)
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)