Angående strömmen skulle vilja att du drog några varv el-tejp i övergången mellan strömkablarnas isoleringshölje och dina kabelskor för att undvika att någon kardel eller liknande kommer i kontakt med stegets chassit, jorden eller remoten. Jordar du remoten så vet jag inte vad som pajjar då den inte är avsäkrad om nu inte stereons egna säkring bränner.
Angående signalkablarna ser jag inget fel mer än att en inte är ansluten på bilden.
Sen hur dom sitter, höger och vänster rätt, eller fel spelar ingen roll.
Då du bryggar och kör basar på lågpass-filtret så kör du förmodligen steget i mono gissar jag på, då har du ändå inte något ljud separerat på höger och vänster kanal.
Varför det går in i protect är nog helt enkelt för att det inte orkar med, eller får för lite ström.
En fundering är om dina basar har 2 st 4ohms spolar styck, och du bryggar ner steget i 2 ohm så klarar det inte det.
Det gillar dom flesta stegen inte att bli, dom är helt enkelt inte stabila att köras i 2 ohm.
Funkar på låg volym då det inte drar så mycket ström, matar du på med volymen så drar det för mycket och steget går in i protect-läge för att inte bränna.
Hoppas det var till någon hjälp.
Jag vet inte om basarna har 2 st 4ohs spolar styck, kan inget om de, vet inte om ja sbyggat ner steget i 2 ohm heller :S är inte så haj på detta som ni märker, men vore väldigt bra om nån kan säga exakt hur de ska va, så kan ja bli av med oroligheten över att ja kopplat fel iaf
En kondensator, kan de hjälpa?