tjena. är det någon som vet ungeför hur mycket det kostar att få en proffesionel instalation av ljudanläggning i bilen? är lite nyfiken då jag inte är så säker på att göra det själv.
Du sa att du bodde i K-na. Du kan fråga på mobiltech ju, nu vet jag inte om dom gör de. Men eftersom dom säljer massa bilstereo prylar så borde dom göra de.
Mds installationer är det väl inge fel på? fan va alla klagar.. ja kör hällre på MDS än ex brl lr annat skit. känner folk som jobbar på mds å det är bra killar!
ptja ja vägra köpa från varken brl eller mds.. tycker båda har så tråkigt okunnig och otrevlig personal så de knappt är värt att gå in där.. dom e trevliga så länge dom får sålt men så fort man ifrågasätter så blir dom sura.. samma sak när man ska reklamera då vill dom inte veta av en.. tråkigt tycker jag.. jag handlar heldre av mindre affärer som inte ingår i nån stor affärskedja med människor som har ett större intresse för prylarna och har mycke kunskaper om de.. va vet att dessa inte finns många av men den som letar finner:D