Yay ambercorners ska de va på en JDM (har det samma ) Men du har verkligen valt en ruggigt snygg färgkombination, du kör väll fullt ut på den och inte härjar bort den när du häller i inredningen? Typ orange/gröna dioder i instrumenten mm?
Yay ambercorners ska de va på en JDM (har det samma ) Men du har verkligen valt en ruggigt snygg färgkombination, du kör väll fullt ut på den och inte härjar bort den när du häller i inredningen? Typ orange/gröna dioder i instrumenten mm?
inredning?`vad är de? de blir bara dörrsidorna, fram och instrumentbrädan, kanske ngt mera... men alla dessa grejer kommer vara Flockade! // MichA
CarpeDiem skrev:
Tack för informationen smile
Buren sitter på plats iallafall, bra jobbat, MichA smile
//CarpeDiem wink
CHill
Steve-StreetXNordic skrev:
Nu börjar de likna bil igen ju big_smile
Har du hunnit kolla de med högtalarna???
Inte än, har fan ingen bil med cd-spelare så har inte ens kunnat provspela en bas men ska ev mecka ljud i ena Hondan idag så de är inte långt borta // MichA
liveforthis skrev:
Grymt micha boy smile har sj skaffat mig en civic nu ;P hehe
uppdaterar idag igen dock off-topic från de primära bygget, får rycka in o ta tag i andra saker med ju. Som nu då, idag/ikväll kittade jag och jensa upp tjejens EK inför Vår & Sommar
här kommer lite bilder
Dags för denna pärlan att snart få börja skina igen
Började med att kitta in ett ljudsystem i bilen
Gas-högtalare =P
*Sony Explode spelare *6 st Gas-högtalare *dubbla 10" basar i låda *Magnat steg and Wollah ett sju-helsikes ljud blev de
sen blev de dags att montera i sport-stolarna
Efter en del tankar o funderingar o meck så fick vi monterat ihop originalfästena med sportstolarna..
Så bild på första stolen i, sen gick de som tusan att montera förarstolen o grymt bra blev de med originalfästen is the shit
When I get sad, I stop being sad and be awsome again. True story.
Felet med världen är att de dumma är så tvärsäkra på allting - och de kloka så fulla av tvivel. http://blog.darkstar.se
inredning?`vad är de? de blir bara dörrsidorna, fram och instrumentbrädan, kanske ngt mera... men alla dessa grejer kommer vara Flockade! // MichA
CarpeDiem skrev:
Tack för informationen smile
Buren sitter på plats iallafall, bra jobbat, MichA smile
//CarpeDiem wink
CHill
Steve-StreetXNordic skrev:
Nu börjar de likna bil igen ju big_smile
Har du hunnit kolla de med högtalarna???
Inte än, har fan ingen bil med cd-spelare så har inte ens kunnat provspela en bas men ska ev mecka ljud i ena Hondan idag så de är inte långt borta // MichA
liveforthis skrev:
Grymt micha boy smile har sj skaffat mig en civic nu ;P hehe
Tackar jaså har du för nytt galet åk då?
hehe en gammal civic 1.5 16v 90a får la se vad som händer tänkt att fixa lite saker.....
AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com
he he då har du dubbel justering på stolarna nu när jag hade den var jag dock inte så seriös jag bara bulta dom rakt i golvet med självborrande skruv hillbilly style
he he då har du dubbel justering på stolarna nu när jag hade den var jag dock inte så seriös jag bara bulta dom rakt i golvet med självborrande skruv hillbilly style
nej nej bara justeringen från orginialstolarna, de som satt på Sportstolarna Demonterade vi vettu