hehe skönt o skönt, har ägnat en hel vecka åt att få ordning på avgasvärdena o jag har inte lyckats ännu =/ så om ni undrar varför de inte händer ngt i tråden just nu så är de för att jag meckar around the clock =P
kul att det inte var värre...men var det för höga värden?prova med att hälla i lite K-sprit..och jag hopps att du hade kört motorn varm innan du lämnade avgasvärdena?jag brukar ligga och ladda jääävlaar med mina bilar innan bes för att få dom i rätt temp...
kul att det inte var värre...men var det för höga värden?prova med att hälla i lite K-sprit..och jag hopps att du hade kört motorn varm innan du lämnade avgasvärdena?jag brukar ligga och ladda jääävlaar med mina bilar innan bes för att få dom i rätt temp...
jag har gjort allt sånt där =P och vi har velat o donat i en vecka nu mätt avgasvärderna varje dag efter lite modds
känns som om vi har lösningen på det idag värderna var nära "lagligt" igår börjar bli sjukt stressad för ja har inte hunnit göra klart de sista detaljerna på bilen än heller o snart dags att visa upp den för första gången.. =P