3461
Sök

Inför: RushRacing Träff Fredag 29/8

686 Inlägg
28 augusti 2008
Trådstartare
TJena
Nu på Fredag ska vi  från Rushracing ha en träff.

Träffen börjar kl:20.00

Plats: Hestra Stugbyn

Vi kommer vara max 1h vid stugbyn så va där i tid.

Kör lungt till platsen så vi inte får massa klagomål på oss.

Alkoholen ser vi helst att ni lämnar hemma eftersom bilar och alkohol har inget med varandra att göra.

mer behöver jag nog inte skriva dem flesta av er vet hur det går till och vad som hända skall;).

varmt välkommna på en rolig Fredagskväll.

mvh akki

www.rushracing.se
Senast redigerat av WHITE--RR (28 augusti 2008)

RushRacing

1 255 Inlägg
28 augusti 2008
Vart ligger stugbyn?

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
28 augusti 2008
varför inte dra ihop denna med Borås GBrt träff på lördag istället? smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 255 Inlägg
28 augusti 2008
HyperSonica skrev:
varför inte dra ihop denna med Borås GBrt träff på lördag istället? smile

För gbrt aldrig anordnar race och är emot de

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
28 augusti 2008
men lilla söta anubis... jag fattar mycke väl vad denna tråden går ut på... Och Gbrt är inte Emot race, men vi skall inte ha det... men om RR skulle få för sej o titta förbi så är de ju inte GBrt´s bekymmer om vad som händer eller?

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 255 Inlägg
28 augusti 2008
HyperSonica skrev:
men lilla söta anubis... jag fattar mycke väl vad denna tråden går ut på... Och Gbrt är inte Emot race, men vi skall inte ha det... men om RR skulle få för sej o titta förbi så är de ju inte GBrt´s bekymmer om vad som händer eller?

Jo de är väl sant, o du känner ju mig så du borde veta att ja inte är söt =P Men om RR har lust o dyka upp vore de kanon så de blir lita action med big_smile

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
28 augusti 2008
ja.. skall jag vara ärlig så håller jag med om det... Folk brukar gnälla lite över att de inte än nån "Action" emellanåt.. om det nu blir så så hoppas jag VÄRKLIGEN attdet sköts på ett lite snyggare sätt en förra gången smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

686 Inlägg
28 augusti 2008
Trådstartare
som sagt RR anordnar på egen hand.. vi vill inte att andra ska få krita för de vi gör eller tvärt om.
Vi har tackat nej massa andra klubbar som har velat sammarbeta  men vi har alltid skött allt på egen hand och kommer göra de.

men inte helt omöjligt att vi komr förbi på  Lördag ska se lite va dem andra säger.

Om du inte hittar te stugbyn va vid smålandia/elgiganten vid sju tiden.
Senast redigerat av WHITE--RR (29 augusti 2008)

RushRacing

29 Inlägg
29 augusti 2008
Får vem som helst komma lr de e bara RR medlemar?

Beroede Med Wilje

29 Inlägg
29 augusti 2008
OK då vet jag.. ja de gör dom verkligen va i anderstorp när dom hade sin ''festival'' de va toppen!

Tack för svaret.. Mvh

Beroede Med Wilje

686 Inlägg
29 augusti 2008
Trådstartare
alla är varmt välkommna. vara sig man e medlem i RR eller inte.

bara till att komma.

mvh akki

RushRacing

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
29 augusti 2008
WHITE--RR skrev:
som sagt RR anordnar på egen hand.. vi vill inte att andra ska få krita för de vi gör eller tvärt om.
Vi har tackat nej massa andra klubbar som har velat sammarbeta  men vi har alltid skött allt på egen hand och kommer göra de.

okej... senast ni var här på en GBrt träff så slutade med att GBrt fick skulden för erat "Grupp-B rally" ni hade här.. Säkerhet va inte den främsta frågan kändes det som... men men..
Alla gör sina misstag... var bara lite tråkigt att fi fick fan för det sad
Men i vilket fall som hälst så är ni välkommna smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

686 Inlägg
29 augusti 2008
Trådstartare
HyperSonica skrev:
WHITE--RR skrev:

okej... senast ni var här på en GBrt träff så slutade med att GBrt fick skulden för erat "Grupp-B rally" ni hade här.. Säkerhet va inte den främsta frågan kändes det som... men men..

för de fösta va de inte vi som hade hand om streetracet den dagen....för vi vill inte lägga oss i där ......visst var vi många där som körde men vi hade inte hand om de

O va va de exakt vi gjort för att NI skulle få skulden....de e de som intersserar mig
Senast redigerat av WHITE--RR (29 augusti 2008)

RushRacing

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
29 augusti 2008
WHITE--RR skrev:
HyperSonica skrev:
WHITE--RR skrev:

för de fösta va de inte vi som hade hand om streetracet den dagen....för vi vill inte lägga oss i där ......visst var vi många där som körde men vi hade inte hand om de

O va va de exakt vi gjort för att NI skulle få skulden....de e de som intersserar mig

Vi hade träffen, vi drog dit bilar.. så alla trode att de va vi som hade hand om racet oxå.. där av blev det VÄLDIGT mycket tjaffs o massa sånt sad

Sump Runk Rätt O Slätt!

686 Inlägg
29 augusti 2008
Trådstartare
HyperSonica skrev:
WHITE--RR skrev:
HyperSonica skrev:

Vi hade träffen, vi drog dit bilar.. så alla trode att de va vi som hade hand om racet oxå.. där av blev det VÄLDIGT mycket tjaffs o massa sånt sad

AA men fårtfarande vad e JU inte vi som hade hand om racet så var i från får du att de va vårt fel att ni fick skit för de....

SOM JA SA inna vi hade många som var med o köre men att vi höll i de e hellt fel

RushRacing

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
29 augusti 2008
WHITE--RR skrev:
HyperSonica skrev:
WHITE--RR skrev:

AA men fårtfarande vad e JU inte vi som hade hand om racet så var i från får du att de va vårt fel att ni fick skit för de....

SOM JA SA inna vi hade många som var med o köre men att vi höll i de e hellt fel

hmm.. i vilket fall som hälst så va de en snubbe som  hade en tröjja som det stog "GISLAVED" på.. plus att han sprang runt med rr folk.. sen har man fått höra att det var ni på många andra håll... I vilket fall som hälst så spelar de ingen roll.. gjort ä gjort.. Ni är bra på att arrangera runt om era trakter.. men här va de ingen hit tycker iallafall jag..
Men i vilket fall som hälst så är ni välkommna

Sump Runk Rätt O Slätt!

686 Inlägg
29 augusti 2008
Trådstartare
HyperSonica skrev:
WHITE--RR skrev:
HyperSonica skrev:

hmm.. i vilket fall som hälst så va de en snubbe som  hade en tröjja som det stog "GISLAVED" på.. plus att han sprang runt med rr folk.. sen har man fått höra att det var ni på många andra håll... I vilket fall som hälst så spelar de ingen roll.. gjort ä gjort.. Ni är bra på att arrangera runt om era trakter.. men här va de ingen hit tycker iallafall jag..

Jaaa de kommer jag ihåg att han fannas med de men vi känner varandra o så e han inte änns medlem i våran klubb......

de finns ett gäng här med som inte vill vara medlemmar hos oss o dom kör sitt eget race men du ser ju hur de blir vill inte säga för mkt heller tycker de e bara fel av dig o hoppa på RR o säga så när du inte vet fakta men skit samma vi kan ta de live o diskuter detta så kanske vi kan synas  i morrn vädret e ju med oss ikväll o hoppas ni får de i morrn ...

ni e varmt välkomma ni med

RushRacing

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
29 augusti 2008
WHITE--RR skrev:
HyperSonica skrev:
WHITE--RR skrev:

Jaaa de kommer jag ihåg att han fannas med de men vi känner varandra o så e han inte änns medlem i våran klubb......

de finns ett gäng här med som inte vill vara medlemmar hos oss o dom kör sitt eget race men du ser ju hur de blir vill inte säga för mkt heller tycker de e bara fel av dig o hoppa på RR o säga så när du inte vet fakta men skit samma vi kan ta de live o diskuter detta så kanske vi kan synas  i morrn vädret e ju med oss ikväll o hoppas ni får de i morrn ...

ni e varmt välkomma ni med

Hade åkt förbi om jag hade kunnat... Blir Linköping för mej idag..
Men om du har vägarna förbi här imorgon så får vi ta o tjöta lite om det... hade varigt bra o få klarhet i de där så det inte händer igen... varken bra publicitet för RR eller GBrt..
Ha en kul kväll iallafall.. o Kör lugnt wink

Sump Runk Rätt O Slätt!

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
29 augusti 2008
Nämen.. detta visste jag inte om. Får se om jag tittar förbi! smile

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

1 255 Inlägg
30 augusti 2008
De va bra så länge de vara tongue