2508
Sök

Garaget.org tog bort min bil, vad tycker ni om det?

42 Inlägg
29 augusti 2008
Trådstartare
skaffade en ny bil i onsdags, en så kallad vinterbil i lite sämre skick, tänkte va fan kan juh kasta ut den här på garaget! Men efter 5 min fick jag ett mail om att bilen va låst, alltså att jag inte kunde ändra den förutom att radera den.
anledningen till detta var att den är i dåligt skick, vinterbil och oseriös:S Asså ja trodde de va meningen att man skulle lägga upp sina bilar här hur dom än va, tänk så hade detta varit min året runt bil? tycker de e, ursäkta språket, FÖRJÄVLIGT av garaget.org att göra så här. tycker att man ska få ha vilken bil man vill här, ska dom börja rensa bland skiten kan dom juh börja med alla mopedfilmer och allt annat skit på video istället!
Är riktigt besviken på garaget.org, trodde mer om er:S

Vad tycker ni om detta? ska man få lägga upp allt eller de ska bara vara fina bilar?

Han som ingen turbo har, han får åka utan bar;)

Teddan
2 495 Inlägg
29 augusti 2008
har för mig att man inte får lägga upp vinterbilar.

läs på reglerna för att ladda upp bilder

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Teddan
2 495 Inlägg
29 augusti 2008
men du har ju en 850, de tär ju en perfekt vinterbil

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

iceman_21
29 augusti 2008
Alla bilar under "bilar" måste följa dessa regler:
Bilar som bryter mot reglerna tas offline, så läs igenom reglerna noga innan du lägger upp en bil.

Reglerna uppdaterades 2007-05-26

Generellt
Endast intressanta bilar i fint skick är tillåtna. Vad som är intressant och inte avgör administratörerna.
Inga vinterbilar
, EPA-traktorer, A-traktorer, lastbilar, husbilar, båtar, radiostyrda leksaker, folkracebilar, motorcyklar med mera.

DFFL
9 020 Inlägg
29 augusti 2008
Står vl tydligt att vinterbilar och vrak itne är välkomna?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Administratör
11 911 Inlägg
29 augusti 2008
Läs reglerna istället.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök