4179
Sök

Prostreet, Mer pengar på ett Race.. Hur?

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
30 augusti 2008
Trådstartare
Jag vill ha mera pengar per race, Kan man göra nått åt det? för att jag får 1500 för varje.. och de är jävligt lite, ska man köpa en Zonda tillexempel som kostar 700k.. kommer det ta evigheter... hur gör jag?. :S

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
30 augusti 2008
penga fusk kanske?

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
30 augusti 2008
Trådstartare
Har redan gjort ett... på 10 tusen, Och dom funkar bara en gång ...

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
30 augusti 2008
visst är Acura Integra
gratis. har för mig det man ska kunna köpa den å sälja den får 7200 per varje gång
Senast redigerat av xorox_88 (30 augusti 2008)

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
30 augusti 2008
Trådstartare
det funkade, Ganska så smart faktiskt big_smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
30 augusti 2008
hehe lite lättare än att köre en massa race big_smile
Senast redigerat av xorox_88 (30 augusti 2008)

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
30 augusti 2008
Trådstartare
Japp big_smile Snart har man ju en grym nissan 350z big_smile Över 500 hp smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

2 283 Inlägg
30 augusti 2008
Fuskare.

R.I.P. Michael Jackson!

2 230 Inlägg
30 augusti 2008
enkelt att få ihop pengar på det dära ju.. lite längre fram får du ju typ 10k per race.. ha tålamåd istället.. fuskar man första gången finns det ju inget att sträfa efter sen, vad är då meningen att "klara" det?

så kan det vara då det inte blev som det skulle

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
30 augusti 2008
Rojpen skrev:
enkelt att få ihop pengar på det dära ju.. lite längre fram får du ju typ 10k per race.. ha tålamåd istället.. fuskar man första gången finns det ju inget att sträfa efter sen, vad är då meningen att "klara" det?

Precis, du får ju mer och mer pengar desto längre du kommer smile Och i showdown's så får du ju 25k senare.

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

221 Inlägg
30 augusti 2008
Bästa sättet och snabbaste för att få mycket pengar är att bara inrikta dig på typ dragrace. Det är bara det att du måste komma en liten bit framåt för att du måste låsa upp nya banor. Du behöver nya banor för du måste slå 10 dragraceing rekord eller något. En på varje bana blir det ju. Sen när du har slått 10 rekord så blir du inbjuden till ett större race och när du har klarat det ett ännu större. Och här någonstans möter du Dragbossen eller vad man ska kalla det. Han slår du lätt. Sen är du Drag KUNG! OCh sen för att få mycket pengar gör du bara om turneringen några gånger. Och ett tips som dragracing bil är Supran, ta ingen framhjulsriven eller fyrhjulsdriven bil även om man kan tro att det ska gå bra med 4x4 så gör det inte det.

36 Inlägg
30 augusti 2008
Eller så skriver du in unlockallthings startar ett race och sen går ur och sen in i garaget då har du nissan 240SX, Pontiac GTO, Chevy Cobalt SS och en  Dodge Viper SRT 10. Säljer du alla dom så får du ca 90000 men du måste starta om spelet om du vill göra det igen.

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
30 augusti 2008
Trådstartare
Waho skrev:
Rojpen skrev:

Precis, du får ju mer och mer pengar desto längre du kommer smile Och i showdown's så får du ju 25k senare.

aha, okej. Ja men dåså. då kör ja vidare då smile de är roligare att köra race smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

DFFL
9 020 Inlägg
30 augusti 2008
Jag startade NFS Prostreet för första gången för 2-3 veckor sedan sen jag fick ny PS3 då den gamla gick sönder.
Kände att jag verkligen inte ville börja om från noll så jag gick in på Playstation Store och köpte en Veyron och en McLaren F1.
Gick jävligt mycket lättare. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
30 augusti 2008
Trådstartare
Hahaha, Jo det kan ja förstå att det gick bättre xD

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Sök