3082
Sök

Civilsnut hängde på mig hem?

1 268 Inlägg
25 februari 2008
Trådstartare
typ mysko en civilsnut i en vw passat som stod på en kärring i borlänge hängde efter mig hem kom fram visa brickan å börja snacka.... e det nytt eller är det så dom gör?? har bilar ståendes på folk i andra orter?

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
25 februari 2008
Dom har t.o.m. använt sig av hyrbilar vid vissa tillfällen.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

1 268 Inlägg
25 februari 2008
Trådstartare
jo det vet jag men Gbg Borlänge? en bit liksom....

Lat och helgalkis
61 Inlägg
25 februari 2008
Dom kan ha olika firma namn som bilarna står på också, givetvis bluff firmor. Spanbilarna brukar ha det.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 februari 2008
jag vart förföljd hem inatt jag med, av nån nyare bil, följde efter typ 2mil... skumt, vet inte om det var en civilare men vad skulle det annars vara om dom följer efter en så där.... och innan det när jag var inne i stan så vart jag stoppad också av en vanligt snutbil... undrar vafan hela kvällen handlade om igentligen... kanske nå pundarpack som var ute med nån gamm merca eller nått därför dom kollade oss och trodde att det var vi eller nått.. vem vet smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

1 268 Inlägg
25 februari 2008
Trådstartare
AppleandCoffe skrev:
Dom kan ha olika firma namn som bilarna står på också, givetvis bluff firmor. Spanbilarna brukar ha det.

vart nån kärring i borlänge inte nå firma :S

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
25 februari 2008
LazerHawke skrev:

Spelar ingen roll vilken bil dom har sålänge den har t.ex kalibrerad hastighetsmätare.
Det är personerna i bilen som spelar roll wink

Kan ju även varit en civilpolis i en privat bil.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

1 268 Inlägg
25 februari 2008
Trådstartare
John87 skrev:
LazerHawke skrev:

Spelar ingen roll vilken bil dom har sålänge den har t.ex kalibrerad hastighetsmätare.
Det är personerna i bilen som spelar roll wink

Kan ju även varit en civilpolis i en privat bil.

men iaf pendlar jävligt långt hemifrån isåfall varje dag ;P

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
1 268 Inlägg
25 februari 2008
Trådstartare
TenZer skrev:
Hahahaha vilken fantasi de har tongue

lol

105 Inlägg
10 juni 2008
akta det inte var bara någon som ville fråga efter vägen :S

DFFL
9 020 Inlägg
10 juni 2008
AppleandCoffe skrev:

En polis får väl inte utge sig för att vara någon den inte är eller dölja det faktum att de är poliser?
(Självklart räknas inte en civil bil som att de döljer något.)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Pro detailer
417 Inlägg
10 juni 2008
John87 skrev:
Dom har t.o.m. använt sig av hyrbilar vid vissa tillfällen.

Det gör dom ofta, jag jobbade tidigare på en biluthyrnings firma och vi hade polisen som storkund.

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)

Sök